Kimlikleri Varsaymak

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 3:10 AM

Kimlikleri Varsaymak

Yardım masasını temsilcinin görünümünde önizlemek veya temsilcinin yokluğunda destek bildirimlerine yanıt vermek için bir temsilcinin kimliğini üstlenebilirsiniz. Bir temsilcinin kimliğini varsaymak aynı zamanda o temsilcinin profiliyle doğru rolün ve destek talebi kapsamının ilişkilendirilip ilişkilendirilmediğini çapraz kontrol etmenize de olanak tanır.


Not: Hesap Yöneticisi/Yönetici/Yönetici ayrıcalıklarına sahip temsilcilerin kimlikleri, rolünüz ne olursa olsun kabul edilemez.

Kimlikleri Üstlenme Kılavuzu: Aracılar

  • Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın
  • Sol paneldeki Yönetici simgesine tıklayın ve Aracılar'a gidin
  • Kimliğini üstlenmek istediğiniz Temsilciyi bulun. Adına tıklayın. Yeni ekranda temsilci adının hemen yanında bir dizi düğme göreceksiniz. Temsilcinin Yönetici sekmesine erişimi yoksa görmeniz gereken ilk düğme 'Kimliği varsayalım'dır. Bunu göremiyorsanız bu, temsilcinin Yönetici sekmesine erişebildiği anlamına gelir.



Kimlik Üstlenme Kılavuzu: Müşteriler

  • Destek portalınıza giriş yapın
  • Sol panelden Müşteriler sekmesine tıklayın.
  • Kişi listesinde kimliğini üstlenmek istediğiniz müşteriyi bulun. Adlarına tıklayın ve ardından Assume Identity düğmesine tıklayın.


Not: Yalnızca Yönetici sekmesi altındaki Aracılar  simgesine erişimi olan aracılar ilgili kişinin kimliğini üstlenebilir.  



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız