Smartsheet için örnek kullanım senaryosu - Çalışan önerisi

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 20 Arl, 2023 şunda: 2:07 AM

Google Drive ve Smartsheet Orchestration  uygulamasının kullanımını göstermek için bir örnek iş akışı şu şekildedir: Bir organizasyonda çalışan önerilerini otomatize etme.




  1. Bir Hizmet talebi oluşturulduğunda bir etkinlik oluşturun. 

  2. Hizmet talebinin Çalışan Önerisi için yapıldığını doğrulamak için koşul bloğunu sürükleyip bırakın. 


 3. Şu yapılandırmalara sahip olan App Düğümünü ekleyin: 

Uygulama Adı: Google Drive - Orch

Uygulama Eylemi: Drive'a Bilet Eklerini Yükle 


Girişleri Yapılandırırken Notlar: 

  • ticket_id: Oluşturulan bir Freshservice bileti temsil eden benzersiz tanımlayıcı. ticket.placeholder kullanarak ticket.id_numeric değerini iletmek için kullanın. 



  • parent_folder_id: Dosyayı içeren üst klasörün kimlik numarası. Google Drive'daki bir klasörle ilişkilendirilen benzersiz bir değerdir. Klasör kimliğini almak için Google Drive'da klasöre sağ tıklayın, paylaş düğmesine tıklayın ve URL'den elde edersiniz: https://drive.google.com/drive/folders/Sizin Klasör Kimliğiniz?usp=sharing 

  • supports_all_drives: İstekte bulunan uygulamanın hem Benim Sürücülerimi hem de paylaşılan sürücüleri destekleyip desteklemediği. (Varsayılan: false) 


  1. Dosyanın başarıyla yüklenip yüklenmediğini doğrulamak için, durum kodunu kontrol etmek için koşul düğümünü ekleyin. 


  

    5.Eğer dosya başarıyla yüklendiyse, aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Düğümünü ekleyin:

        Uygulama Adı: Smartsheet - Orch

Uygulama Eylemi: Satır Ekle


Girişleri Yapılandırırken Notlar: 

  • sheet_id: Smartsheet kullanıcı arayüzünden aşağıda gösterildiği gibi alın. 




  • sheet_id: Çalışma kitabı içindeki sayfanın kimlik numarası 

  • column_id: Virgülle ayrılmış sütun kimliklerinin bir listesi. 

  • value: Yukarıda belirtilen sütun kimlikleri için sırasıyla sütun değerlerini '|' işaretiyle ayırın. Örnek: sütun değeri1|sütun değeri2|sütun değeri3 



6. Detayların bir sayfaya eklenip eklenmediğini doğrulamak için, bir durum düğümü eklenir ve durum kodunu kontrol etmek için kullanılır. 


.7. Nihayet, bilet durumunu çözülmüş olarak belirten ve başarı olarak bir not ekleyen bir eylem düğümü ekleyin. 


Kullanım durumu uygulamasını uygulama aşamasını görüntülemek için izleyelim.   







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız