Bilgi Tabanınızı Esnek Hiyerarşi ile Yapılandırma (en fazla 5 klasör düzeyi)

Şu tarihte değiştirildi Prş, 1 Şbt şunda: 5:32 AM

Bir işletme olarak, ürününüz veya hizmetiniz hakkında hem temsilcileriniz hem de müşterileriniz tarafından kullanılabilecek bilgileri (nasıl yapılır, kılavuzlar, öğreticiler vb.) barındıracak bir bilgi tabanına sahip olacaksınız. 


İçerik ekibiniz, ürün gruplarınıza, sunduğunuz hizmetlere, bölgelere veya kullanıcı yolculuğuna göre bilgi tabanlarını hiyerarşik bir şekilde düzenlemek ve yapılandırmak isteyecektir. Müşterinizin içerik yapısını anlaması ve düzeylerde gezinerek yanıtlarını hızlı bir şekilde bulması kolay olmalıdır. 


Bilgi tabanınız büyüdükçe sınırlı bir yapı içerisinde makaleleri yönetmek hantal hale gelir. İçerik ekibinin, içeriklerini kullanıcıları için anlamlı bir şekilde daha iyi temsil etmek amacıyla istenen hiyerarşi düzeylerini ayarlama konusunda esnekliğe ihtiyacı olacaktır. 


Esnek bir hiyerarşi kullanarak Freshdesk bilgi tabanınızı altı seviyeli bir hiyerarşi halinde yapılandırabilirsiniz: İlgili içerik grubunu barındıran kategoriler , her bir Kategorinin altındaki Klasörler ve klasörler; 5 seviyeye kadar klasörler oluşturabilirsiniz. Kategori dışında, her düzeyin altına hem klasörler hem de makaleler ekleyebilirsiniz. Aşağıda bir bilgi tabanının nasıl yapılandırılabileceğine dair birkaç örnek verilmiştir:


Ödemeler - Kategori

    Çevrimiçi ödemeler - Klasör

        Kartla ödeme - Alt klasör

        Kredi - Alt klasör

        Borç - Alt klasör

    Faturalama - Klasör

        Başlarken - Alt klasör

        Faturalarla çalışma - Alt klasör

        Otomatik faturalar - Alt klasör

    Abonelikler - Klasör

İş operasyonları    

Ürünler - Kategori

    Bilgisayarlar - Klasör

Dizüstü bilgisayarlar - Alt klasör

Masaüstü Bilgisayarlar - Alt klasör

    Tüketici Elektroniği

    Kameralar

    Yazıcılar

    Ses videosu

Bölge - Kategori

    Yok - Klasör

        ABD - Alt klasör

    CA - Alt klasör

    MX - Alt klasör


En üst düzeydeki Kategoriler, çözümler sayfanızı genel olarak çeşitli bölümlere ayırır. Örneğin, Elektronik kategorisi altına Cep Telefonları ve Dizüstü Bilgisayarlar > Cep Telefonları > İşletim Sistemi > Markalar > Model gibi çeşitli klasör düzeylerini yerleştirebilirsiniz Bu organizasyon sisteminin bir başka ilginç uygulaması da birden fazla marka veya üründe destek sağlıyor olmanızdır ( çoklu ürün desteği hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz).

 

İlgili çözüm makaleleri Klasörler halinde düzenlenmiştir Klasörler, kullanıcıların benzer makaleleri ve sorunlarına yönelik diğer olası çözümleri okumalarına olanak tanır. Örneğin, takip kodları ve posta hizmetleriyle ilgili çözüm makalelerini Gönderi klasörü altında toplayabilirsiniz 


Bilgi tabanında birkaç Kategori oluşturduktan sonra, her Kategori altında 5 seviyeye kadar klasörler yapılandırabilirsiniz.  


Bilgi tabanınızdaki klasörleri ve alt klasörleri yapılandırma: 

  • Klasör oluşturmak istediğiniz Kategorinin altında Çözümler > Yeni Klasör ile klasör oluşturabilirsiniz   .



  • Klasörün adını, açıklamasını ve görünürlüğünü ayarladıktan sonra, klasörü bir Kategori veya alt klasör altında eşlemek için 'Hiyerarşi Seç'i tıklayabilirsiniz. 



Her alt klasörün altına hem klasör hem de makale ekleyebilirsiniz. Ancak Kategori altına makale ekleyemezsiniz. 



NOT: Mayıs 2022'den önce oluşturulan Freshdesk hesapları için. 

Özelleştirilmiş bir Portal teması kullanıyorsanız hesabınızda Esnek Hiyerarşiyi ayarlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin. 

  • Yönetici > Portallar'a gidin  
  • Tercih ettiğiniz Portalın üzerine gelin ve Özelleştir'e tıklayın


  • Düzen ve Sayfalar'a tıklayın ve Portal sayfalarını seçin

  • Sol bölmeden  Çözümler ana sayfasını  seçin .
  • Aşağıdaki örnek kodu inceleyin, gerekli değişiklikleri yapın ve kod düzenleyiciye yapıştırın. 


{% for folder in category.folders %}         {{ folder | link_to_folder_with_count }}      {{ folder | sub_folder_article_list:5 }} 
{% else %}  {{ portal | filler_for_solutions }}
{% endfor %}
HTML


  • Şimdi sol bölmeden Klasör görünümüne tıklayın . Aşağıdaki örnek kodu inceleyin, gerekli değişiklikleri yapın ve kod düzenleyiciye yapıştırın. 
{% if folder.articles_count > 0 or folder.subfolders_count > 0%}        {% paginate folder.entity_collection by 10 %}                                    {% for item in paginate.collection %}                                                                                                 {{ item.name | h }}                                                {% if item.source_type == 'article' %}                                                      {{  item.body_plain | h | truncate:160 }}                                                  {% else %}                                                      {{  item.description | h | truncate:160 }}                                                  {% endif %}                        {{ item.modified_on | short_day_with_time }}                                    {% endfor %}                        {{ paginate | default_pagination }}        {% endpaginate %}    {% else %}        {{ folder| h | filler_for_folders }}    {% endif %}
HTML

Sorularınız için  lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız