Müşterilerin Kendilerine Yardım Etmelerine Yardımcı Olmak

Şu tarihte değiştirildi Prş, 1 Şbt şunda: 5:08 AM

Kapsamlı ve güncel bir Bilgi Tabanı, en büyük yardım masası sorunlarından ikisini çözebilir; çözümleri paylaşmak için tek bir yere sahip olmak, bunlar arasında tutarlılık sağlar ve müşteriler kbase'e erişip kendi çözümlerini bulabildikleri için, sizin çözümlerinize daha fazla güvenirler. Ve bu arada destek yükünüz de azalır.


Bilgi Bankası girişlerinizi doldurduktan sonra , destek portalınızı , müşteri destek bildirimi göndermeden önce müşterinin sorgusuna uygun çözümleri  otomatik olarak önerecek şekilde ayarlayabilirsiniz.


Otomatik öneriyi Yönetici > Kanallar > Portallar bölümünden etkinleştirebilirsiniz.




Bu Otomatik öneri özelliği sayesinde, portaldan yeni bir destek talebi oluşturmaya çalışan bir müşteri, ilgili çözümleri görüntüleyebilir, böylece hem zamandan hem de emekten tasarruf edersiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız