Temsilci Yanıtlarını Çözüm Makalelerine Dönüştürme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 1 Şbt şunda: 5:09 AM

Büyük ya da küçük çoğu işletme, Bilgi Tabanını güncel tutmakta zorluk çeker; herkesin oturup yıllar içinde edindiği tüm bilgeliği ortaya koymaya zamanı yoktur. Freshdesk'teki E-postadan KBase'e özelliği , temsilcilerinizin destek bildirim yanıtlarını çözüm makalelerine dönüştürmenize olanak tanır. Yanıtı (Freshdesk içinden veya temsilcinin e-posta istemcisinden) Freshdesk Bilgi Tabanınıza CC olarak göndermeniz yeterli; çözüm makalesi hazır!


Bilgi tabanına e-posta göndermeye yönelik hızlı kılavuz

  • Yanıt düzenleyicisini kullanarak bir destek talebine yanıtınızı yazın.
  • BCC alanına şunu ekleyin:Örneğimizde kbase@sauls.freshdesk.com'dur.



  • Yanıtı göndermek için Gönder'e basın.
  • Taslaklar bölümünün altında bir Bilgi Bankası taslağı oluşturulmuş olacaktır.



Yeterli zamanınız olduğunda bu taslaklara göz atabilir ve bunları uygun formatta Bilgi Bankası makalelerine dönüştürebilirsiniz.


Ayrıca, eski e-posta konuşmalarınızda gizli olan bilgileri, bunları yeniden oluşturmanıza gerek kalmadan dönüştürebilirsiniz. E-postanızın bir kopyasını Freshdesk Bilgi Tabanınıza iletmeniz yeterlidir; yeni makaleniz inceleyip yayınlamanız için taslak olarak hazır hale gelir.


Not: Oluşturulacak makale için lütfen bu e-postanın kayıtlı acente e-posta adresinizden gönderildiğinden emin olun . Ayrıca aracının , Yönetici > Ekip > Roller'e giderek ve İzinler altında Çözümleri etkinleştirerek etkinleştirilebilen yayınlama erişimine sahip olması da gereklidir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız