Anında Çözümler Sağlamak için Freddy Answers'ı Eğitmek

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 5:36 AM

Bu özellik Orman Çok Kanallı'da mevcuttur


Freddy Answers'ı eğitme süreci yinelemelidir ve tutarlı olması gerekir. Freddy Answers'ı işletmeniz için etkili kılmak için bu adımları izleyin.

  • Bir soru ve cevap oluşturun
  • İhtiyaç varsa bir bot akışını tetikleyin veya sohbeti bir temsilciye aktarın
  • Sorunun nasıl sorulabileceğine dair farklı örnekler ekleyin
  • Bu soruya ilişkin Freddy Answers performansını önizleyin ve test edin
  • Soruların ve yanıtların kalitesini artırmak için iç görüler elde edin
  • Tekrarlamak.

İÇİNDEKİLER

Yanıtlar ekleniyor

  • Yeni Yanıt butonuna tıklayarak sık sorulan tüm soruların yanıtlarını yazmaya başlayın .
  • Müşterilerinizin size sorduğu soruyu yazabilirsiniz; biz de yazdığınız soruya benzer mevcut soruları size gösterebiliriz.



  • Sorular benzerse benzer olarak işaretleyebilirsiniz. Freddy bunların aynı sorunun varyasyonları olduğunu anlayacak ve aynı sorunun tüm varyasyonları için aynı cevabı gösterecektir.
  • Yazdığınız soruya benzer mevcut bir soru yoksa devam edip Yanıt  ekle  düğmesini  tıklayabilirsiniz Artık bir bot yanıtı, bir bot akışı veya bir temsilci aktarımı ayarlayabilirsiniz. 

   


  • Bot yanıtları kalın , italik veya altı çizili olacak şekilde biçimlendirilebilir Ayrıca bağlantılar da ekleyebilirsiniz. Botun yanıtından memnun kaldığınızda Değişiklikleri kaydet  düğmesine tıklayın.


Örnek sorular ekleme

  • Müşteriler aynı soruyu farklı şekillerde sorabildiğinden, aynı sorunun farklı varyantlarını veya örneklerini eklemek ve botu, müşteriler bunu nasıl ifade ederse etsin doğru yanıtlar verecek şekilde eğitmek önemlidir. 



  • Freddy Answers, müşteri konuşmalarına dayanarak her soru için bir değişken listesi önerecektir. Bunları onaylayabilir veya reddedebilirsiniz .
  • Ayrıca, her soru için manuel olarak  örnekler ekleyerek  Freddy Answers'ı müşterilerinizin henüz sormadığı soruları tanıyacak şekilde eğitmeniz de önerilir .
  • Ayrıca Freshdesk'te kurduğunuz tüm dillerdeki soruları da ekleyebilirsiniz. Freshdesk'e birden fazla dil ekleme hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayınBotu eğitmek için kullanabileceğiniz diller sağ kenar çubuğunda görünür.
  • Müşterilerin her dilde sorduğu sorulara bağlı olarak ilgili yanıtları ayarlayabilirsiniz. Yanıtlar birbirinden bağımsızdır ve destek sunduğunuz dillerin her birinde istediğiniz sayıda yanıt oluşturabilirsiniz. Her dil için ayarladığınız yanıtlar, botu özel olarak o dilde eğitmek için kullanılır.


Bir acenteye transfer 

Freddy'nin cevaplayacak donanıma sahip olmadığı sorularla karşılaşabileceği zamanlar olacaktır. Çözümü hızlandırmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için bu tür konuşmaların bir insan temsilciye iletilmesini sağlayabilirsiniz. Müşterinin talep etmesine gerek kalmadan belirli konuşmaları bir insan temsilciye aktarmayı seçebilirsiniz.

  • İlk olarak, bir temsilcinin katılımının gerekli olduğu soruları belirleyin.
  • Örneğin, bir müşteri "Toplu siparişlerde ne kadar indirim sunuyorsunuz?" diye sorarsa, daha iyi fiyatlandırma konusunda pazarlık yapmak için müşteriyle etkileşime girecek bir temsilciye sahip olmak ideal görünüyor.



  • Bu gibi durumlarda Temsilciye devret düğmesine tıklayınFreddy Answers, sohbeti bir temsilciye aktarmadan önce müşterinin adını ve e-posta adresini toplayacaktır. Bu, sohbet bağlantısının kesilmesi durumunda temsilcilerin müşterileri takip etmesine yardımcı olacaktır.


Freddy Answers'da bot akışlarını tetikleme

Freddy Answers'da bot akışlarının nasıl tetikleneceğini öğrenmek için buraya tıklayın.


Freddy Answers performansını önizleyin

Bir soruya yanıtlar ekledikten sonra ekranın sağ üst köşesindeki Önizleme'ye tıklayarak Freddy Answers'ın o soruya ilişkin performansını test edebilirsiniz. Bu, ilgili yanıtın ve akışların söz konusu soruya ilişkin Freddy Answers tarafından tetiklenip tetiklenmediğini test etmenize yardımcı olur.


Ayrıca Freddy Answers yapılandırma sayfasında sol alt köşedeki  Botunuzu deneyin seçeneğine tıklayarak genel Freddy Answers performansını da test edebilirsiniz .


Freddy Answers'ın performansını iyileştirme

Freddy Answers, performansına göre etkili soru ve yanıtlar oluşturmaya yönelik öneriler sunar. Bu içerir:

  • Bugün cevabı bulunmayan sorular önermek
  • Mevcut bir soru-cevap çifti için benzer sorular önerme
  • Düşük performans gösteren öneri soruları, yani Freshdesk'te destek bildirimi oluşturan veya müşteri tarafından faydasız olarak işaretlenen sorular.

Yanıtsız , Kapsamı İyileştir ve Düşük Performans etiketleri , soruların ve yanıtların kalitesini artırmak için yapmanız gereken bir sonraki en iyi eylemi belirtir.



Cevapsız : Botun etkili bir cevap bulamadığı sorular cevapsız olarak etiketlenecektir. Bu sorulara bir yanıt üretilmesi gerektiğinin göstergesidir.

Kapsamı geliştirin  : Bu etiket Freddy Yanıtladığında görünür

  • Müşterinin sorduğu orijinal soruyla eşleştirilebilecek benzer soruları bulmak için müşteri görüşmelerinden öğrenir.
  • aynı sorunun daha fazla örneğini manuel olarak eklemenizi ister.

Bu, soruyu nasıl ifade ettiklerine bakılmaksızın müşterilere kesin yanıtlar verilmesine yardımcı olur.

Düşük performans : Olumsuz oy sayısının toplam oyların %10'undan fazla olduğu yanıtlar düşük performans olarak etiketlenecektir. Bu, cevabın yararlı olmadığının ve değiştirilmesi gerektiğinin bir göstergesidir.


Freshdesk ile Freshchat arasında Freddy Answers için senkronizasyon yoktur; yani Freshdesk'te oluşturduğunuz yanıtlar ve akışlar Freshchat'te görünmez ve bunun tersi de geçerlidir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız