Freshdesk URL'sini Özelleştirme - Değişiklik Sonrası Kontroller, Etkiler ve Yeniden Yapılandırmalar

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:33 AM

Bağımsız bir Freshdesk hesabına kaydolduğunuzda  ,  size yöneticilerinizin ve temsilcilerinizin Freshdesk hesabınıza giriş yapmak için kullanacağı bir Freshdesk URL adresi veya alt alan adı verilecektir. Müşterileriniz self-servis portalınıza erişmek için de bu URL'yi kullanacak. Örneğin,  acmesupport.freshdesk.com

Varsayılan Freshdesk URL'sini değiştirirken yapmanız gereken önemli hususların ve güncellemelerin bir listesini burada bulabilirsiniz.



URL'yi değiştirmeden önce dikkat edilmesi gereken önemli noktalar.
Yardım masası URL'nizi yeniden adlandırmadan önce  portal URL'nizi değiştirmeyi 
 düşünün . Bu, müşterilerinizin yardım masanıza erişirken gördükleri URL'yi, temsilci arayüzünüzün veya Freshdesk hesabınızın adresini değiştirmeden değiştirmenize olanak sağlar. 


Bu varsayılan Freshdesk URL'sini değiştirmek istiyorsanız, değişikliğe devam etmeden önce dikkate almanız gereken bazı önemli noktalar şunlardır:

  1. Alt alan adınızı yeniden adlandırmanız hemen geçerli olur. Değişiklik sonrasında birkaç işlevi yeniden yapılandırmak için URL'yi düşük hacimli saatlerde veya mesai saatleri dışında değiştirmenizi öneririz.

  2. URL adlandırma kuralları: 
    Yeni URL şu şekilde olmalıdır:

    1. benzersiz olmalı ve web alanında halihazırda mevcut olmamalıdır.

    2. yalnızca harf ve rakamlardan oluşur.

    3. kısa çizgi (-) dışında boşluk veya özel karakter içermez.

    4. 3 karakterden uzun olmalıdır.

  3. Yeni özel URL'nin CNAME'ini DNS sağlayıcınıza (godaddy, namecheap vb. gibi) kayıt olarak eklediğinizden emin olun.



Varsayılan URL'yi özelleştirme adımları


Freshdesk ile yardım masası URL'nizi iki kez değiştirebilirsiniz.

  1. Hesap oluşturma sırasında varsayılan URL'yi değiştirin.

  2. Varsayılan URL'yi Yönetici ayarları aracılığıyla değiştirin

Hesap oluşturma sırasında varsayılan URL'yi değiştirin.
Freshdesk hesabına kaydolduğunuzda, otomatik olarak oluşturulan URL'yi değiştirerek URL'nizi özelleştirebilirsiniz.

Freshdesk'e ilk kaydolduğunuzda URL'nizi özelleştirin


Burada, tazeworks4360.freshdesk.com otomatik olarak oluşturulan bir URL'dir. Bunu markanıza uygun, ekibinizin ve müşterilerinizin kolaylıkla hatırlayabileceği şekilde değiştirebilirsiniz. Örneğin acmesupport.freshdesk.com. 


Varsayılan URL'yi Yönetici ayarları aracılığıyla değiştirin

Kaydolduktan sonra URL'nizi değiştirmek isterseniz aşağıdaki adımları izleyerek Yönetici Ayarlarınızdan değiştirebilirsiniz.

  1. Menüden Yönetici'ye gidin .

  2. Hesap'ı seçin ve Yardım Masası Ayarları seçeneğine tıklayın .

  3. Yardım Masası sayfasında, Yardım Masası URL'si alanının yanındaki Düzenle'ye tıklayın.

  4. Bir uyarı başlığında "Yardım Masası URL'si yalnızca bir kez değiştirilebilir" mesajı görüntülenecektir.

  5. Adlandırma kurallarına uygun olarak metin kutusuna  yeni yardım masası adresinizi girin .

  6. Kaydet'i tıklayın .

    Yardım masası URL'sini Yönetici ayarlarından değiştirin



URL değişikliğinin etkileri


Varsayılan URL'yi güncellemenin etkileri aşağıdaki gibidir:

  1. Temsilciye yeniden giriş  - Varsayılan URL'yi değiştirdiğinizde, oturum açan tüm temsilciler " URL'yi bulamadık " hata mesajını alacaktır. Tekrar giriş yapmak için güncellenmiş URL'yi kullanmaları gerekir.

  2. Satır içi görsel kesintisi  - Yardım masanızdaki mevcut destek bildirimleri için satır içi görseller kesintiye uğrayacaktır; ancak URL değişikliğinden sonra yeni biletler için bu durum geçerli değildir. 

  3. Geçersiz bildirim URL'si  - URL değişikliğinden önce yanıtlarınızdaki, e-posta bildirimlerinizdeki vb. bildirim durumunu kontrol etmek için kullanılan tüm bildirim URL'leri artık geçersiz olacaktır. Bu tür URL'lere erişmeye çalıştığınızda "Bu yardım masasını bulamadık" hata mesajı görüntülenecektir.

  4. Geçersiz Bilgi Bankası bağlantıları  - URL değişikliğinden önce müşterilere gönderilen çözüm makaleleri ve Forum bağlantıları da geçersiz olacaktır. URL değişikliğini yayınlayan müşterilerinize bu tür yapılar için güncellenmiş bağlantıyı sağlamanız gerekir.

URL güncellemesi sonrası gerçekleştirme adımları

Burada, URL'nizi güncelledikten sonra uygulamanız gereken adımların listesi yer almaktadır.


  1. “Yönlendirilen Kişi” adresini güncelle  - Freshdesk sistemi, E-posta ayarları, URL değişikliği sonrası “Yönlendirilen Kişi” Adresini otomatik olarak güncelleyecektir; ancak Yöneticinin, sorunsuz bir e-postadan bilete dönüşüm için destek posta kutusundaki güncellenmiş "İletilen" adresini manuel olarak kopyalaması ve yeniden yapılandırması gerekir. 

  1. Özel posta kutusunu yeniden yetkilendirin  - Özel bir posta kutusu kullanıyorsanız, bağlantının kesilmesini önlemek için Yöneticinin Freshdesk içindeki posta kutularını manuel olarak yeniden yetkilendirmesi gerekir.

  2. Otomasyonlarda web kancalarını yeniden yapılandırma  - Otomasyonda web kancası tetikleyicileri kullanıyorsanız web kancası hatalarını önlemek için ilgili otomasyon kuralındaki geri çağırma URL'sini güncellemeniz gerekir.

    Otomasyonlarda web kancası geri çağırma URL'sini yeniden yapılandırma

  3. Geri bildirim widget kodunu güncelleyin  - Yardım masası URL'sini değiştirdikten sonra herhangi bir web sitesine veya iş uygulamasına yerleştirilen geri bildirim widget kodunu güncellemeniz gerekir.

    Geri bildirim widget kodunu yeni URL ile güncelleyin.

  4. Freshcaller ile entegre hesapların URL'sini değiştirin  -  Freshdesk Messaging ve Freshcaller'ı entegre ettiyseniz entegrasyondaki yeni URL'yi güncellemeniz gerekir. Bu aynı zamanda entegrasyon sırasında bir Freshdesk URL'si veya alan adı gerektiren herhangi bir 3. Taraf uygulama entegrasyonu için de geçerlidir. (Örneğin, Freshdesk - SugarCRM Entegrasyonu için). Yardım masası URL'nizi özelleştirme konusunda daha fazla yardıma ihtiyacınız olursa lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız