Temsilci olmayan biri yardım masanızda destek talebinde bulunduğunda, kişi olarak eklenir. İstekte bulunanlar için kullanıcı aktivasyon e-postasını etkinleştirdiyseniz, kendilerine gönderilen aktivasyon e-postasındaki bağlantıya tıklayarak bir şifre oluşturabilirler. Bu seçenek Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > İstek Sahibi Bildirimi altında etkinleştirilebilir . Ancak, etkinleştirmediyseniz (veya etkinleştirmek istemiyorsanız) ancak yine de birkaç müşterinizin müşteri portalınıza erişmesini istiyorsanız, onlar adına şifreleri değiştirebilir/ayarlayabilirsiniz.
Bir müşterinin şifre değişikliği talep etmesi durumunda, yürüttüğünüz iş türüne ve ilgilendiğiniz destek hacimlerine göre tercihinize karar verebilirsiniz.
- Müşteri adına bir şifreyi değiştirmek için Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > İstek Sahibi Bildirimi'ne gidin ve Kullanıcı Etkinleştirme e-postası geçiş düğmesini devre dışı bırakın. Bu, aksi halde portalınıza erişmeden önce birden fazla adımı takip etmesi gerekebilecek müşteriniz için kusursuz bir deneyim sağlar.
- Müşterileriniz , müşteri portalı giriş sayfasında şifremi unuttum seçeneğine basarak şifrelerini kendileri değiştirebilirler .
Yönetici/Hesap Yöneticisiyseniz veya 'Süper Yönetici' kontrollerine sahip başka bir temsilciyseniz, kişi ayrıntıları sayfasında bir kişinin şifresini değiştirebileceksiniz. Müşteriler şifre değişikliğiyle ilgili herhangi bir otomatik bildirim almayacaktır.
Not: Temsilciler, kendisiyle ilişkilendirilmiş bir e-posta adresi olmayan bir kişi için şifre belirleyemez/değiştiremez.
Kişinin şifresini sıfırlamak için bu videoda belirtilen adımları takip edebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=oJTcbYch5T8&list=PLsYJ3BsyR4qGFujlW0iDtOBOf4IPVsAqt&index=2
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız