22 Eylül 2014 tarihinden itibaren kullanıcı portalını tamamen yeniden tasarladık, böylece son kullanıcılarınız için bilet gönderme ve yeni hizmetler talep etme deneyimini geliştirdik.
Ancak bu, mevcut özelleştirilmiş portalınızın daha önce yapılandırdığınız markada istenmeyen değişiklikler gösterebileceği anlamına gelebilir. Aynı sorunu düzeltmek için:
Portal Ayarlarınızı Sıfırlama:
- Freshservice Hesabınızda, Yönetici -> Hizmet Masası Yeniden Markalaşma (Hesap Ayarları altında) sekmesine gidin ve Portalı Özelleştir'e tıklayın.
- Son olarak, daha önce yapılandırılmış portal ayarlarına geri dönmek için Sıfırla'ya tıklayın.
- Gelen uyarıda "Tüm Değişiklikleri Sıfırla" seçeneğine tıklayın.
- Eğer yeni arayüzü görmüyorsanız, lütfen önbelleği temizleyin ve hizmet masası portalınızı tekrar yapılandırın, çünkü bu bir kezlik bir yeniden yapılandırmadır.
Bu konuda hala sorun yaşarsanız, lütfen support@freshservice.com adresi üzerinden Freshservice Destek ile iletişime geçin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız