Son UI değişikliğinden sonra hizmet masası portalınızı yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 3 Ock şunda: 8:26 AM

22 Eylül 2014 tarihinden itibaren kullanıcı portalını tamamen yeniden tasarladık, böylece son kullanıcılarınız için bilet gönderme ve yeni hizmetler talep etme deneyimini geliştirdik.





Ancak bu, mevcut özelleştirilmiş portalınızın daha önce yapılandırdığınız markada istenmeyen değişiklikler gösterebileceği anlamına gelebilir. Aynı sorunu düzeltmek için: 


Portal Ayarlarınızı Sıfırlama: 

  • Freshservice Hesabınızda, Yönetici -> Hizmet Masası Yeniden Markalaşma (Hesap Ayarları altında) sekmesine gidin ve Portalı Özelleştir'e tıklayın. 
  • Son olarak, daha önce yapılandırılmış portal ayarlarına geri dönmek için Sıfırla'ya tıklayın. 


  • Gelen uyarıda "Tüm Değişiklikleri Sıfırla" seçeneğine tıklayın.



  • Eğer yeni arayüzü görmüyorsanız, lütfen önbelleği temizleyin ve hizmet masası portalınızı tekrar yapılandırın, çünkü bu bir kezlik bir yeniden yapılandırmadır. 

Bu konuda hala sorun yaşarsanız, lütfen support@freshservice.com adresi üzerinden Freshservice Destek ile iletişime geçin. 





Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız