Microsoft Active Directory Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Durumu - Çalışan Onboarding Otomasyonu

Şu tarihte değiştirildi Cum, 8 Arl, 2023 şunda: 6:51 AM

İşte çalışan onboarding sürecini otomatize etmek için yerel Microsoft Active Directory Orkestrasyon uygulamasını kullanımını gösteren örnek bir iş akışı.

Genel Bakış

Yukarıdaki örnek çalışan onboarding iş akışında tanımlanan otomasyon akışı, Microsoft Active Directory içinde iki temel eylemi içerir: yeni bir kullanıcı oluşturma ve bu kullanıcıyı atanmış unvana göre ilgili bir gruba eklemek. 


Otomasyon Akışı

Yeni bir çalışan kuruluşa katıldığında, İK personeli Freshservice'de yeni bir Çalışan Onboarding hizmet talebi oluşturur. 


Hizmet talebi oluşturulduğunda, iş akışı otomasyonu tetiklenir -

  1. Yukarıda tanımlanan iş akışında, hizmet talebi, bir çalışan onboarding talebi olup olmadığına göre değerlendirilir. 
  2. Ardından, Microsoft Active Directory orkestrasyon uygulamasını ve kullanıcı oluşturma eylemini seçtikten sonra uygulama düğümünü seçin. 


Uygulama yapılandırması/kimlik bilgilerini seçin ve ardından onboard edilmiş sunucuların açılır menü listesinden bir orkestrasyon sunucusu seçin. Bu seçim, tüm Microsoft Active Directory uygulama düğümleri için gereklidir.

Daha sonra, hizmet talebinde sağlanan kullanıcı özellikleri için yer tutucuları kullanarak kullanıcı oluşturma uygulama düğümünü yapılandırın. 



  1. Kullanıcı oluşturma eyleminin başarılı bir şekilde gerçekleştirildiği sonraki düğümde kontrol edilecek. Eylemin durum kodu 201 olarak döndürülürse, iş akışı bir not ekleyecek ve SR talebine devam edecektir, aksi takdirde başarısızlık bildirimi notu eklenir ve başarısızlık nedeni belirtilir. 
  2. Sonraki adımda, yeni oluşturulan kullanıcı Microsoft Active Directory'deki belirtilen gruba eklenir. Bu eylemde, kullanıcının adı bir yer tutucu olarak kullanılır, bu tanımlayıcı kullanıcı oluşturma eyleminin yanıtında alınır. 


Çalışan onboarding otomasyon iş akışini nasıl çalıştığını görelim:







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız