Freshcaller'da kullanıcı hesabı oluşturmayı otomatikleştirmek için Orchestration uygulamasının kullanımını gösteren örnek bir iş akışını burada bulabilirsiniz.
Etkinlik Hizmeti Talebi oluşturulduğunda:
Koşul Bloğunu çekin ve Freshcaller Onboarding hizmet talebinin olup olmadığını kontrol etmek için kullanın.
Aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Node'u sürükleyip bırakın:
Uygulama Adı: Freshcaller - Orch
Uygulama Eylemi: Kullanıcı Oluştur
Kullanıcının e-posta adresini Talep Eden E-posta olarak belirtin.
Hesap için rolü belirtin.
İşlem başarılı olup olmadığını kontrol etmek için bir koşul düğümü ekleyin.
Eğer işlem başarılı ise, bilet durumunu "çözüldü" olarak değiştirmek ve talep eden kişiye bir e-posta göndermek için bir işlem düğümü ekleyin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız