Freshcaller kullanımı için örnek bir senaryo - Kullanıcı hesabı oluşturmayı otomatikleştirin.

Şu tarihte değiştirildi Cum, 22 Arl, 2023 şunda: 6:13 AM

Freshcaller'da kullanıcı hesabı oluşturmayı otomatikleştirmek için Orchestration uygulamasının kullanımını gösteren örnek bir iş akışını burada bulabilirsiniz.



  1. Etkinlik Hizmeti Talebi oluşturulduğunda: 

  2. Koşul Bloğunu çekin ve Freshcaller Onboarding hizmet talebinin olup olmadığını kontrol etmek için kullanın. 

  3. Aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Node'u sürükleyip bırakın: 


             Uygulama AdıFreshcaller - Orch

Uygulama Eylemi: Kullanıcı Oluştur

  1. Kullanıcının e-posta adresini Talep Eden E-posta olarak belirtin. 

  2. Hesap için rolü belirtin. 

  3.  İşlem başarılı olup olmadığını kontrol etmek için bir koşul düğümü ekleyin. 

  4. Eğer işlem başarılı ise, bilet durumunu "çözüldü" olarak değiştirmek ve talep eden kişiye bir e-posta göndermek için bir işlem düğümü ekleyin. 







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız