Genel Bakış
Freshcaller'da ekipleri ve kullanıcıları iş akışı Otomasyonu aracılığıyla yönetin.
Açıklama
Orchestration uygulamaları, iş akışları kullanarak çeşitli sistemler ve uygulamalar arasında yayılan tekrarlanabilir görevleri ve eylemleri otomatikleştirmenize olanak tanır. Bu uygulama için desteklenen eylemlerin listesi şunları içerir:
Kullanıcılar:
Kullanıcı oluştur
Kulllanıc al
E-Posta ile kullanıcıyı al
Ekipler:
Ekip oluştur
Ekip güncelle
Ekip al
İsimle ekip al
Bir ekibe kullanıcı ekle
Bir ekipten kullanıcıyı kaldır
Önkoşullar
Uygulamayı kurmak ve doğrulamak için aşağıdaki bilgileri sağlamanız gerekmektedir:
Yapılandırma Adı - Hangi hesaba bağlı olduğunuzu tanımlamak için yapılandırmanıza bir ad sağlayın.
Alan Adı- Freshcaller hesabınızın alan adı.
API Anahtarı- Bu hesap için yetkilendirme belirteci. API Anahtarı, Freshcaller'daki profil ayarlarınızın altında bulunabilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız