Otomatik Yanıtları Algılayan Kurallar Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 5:17 AM

Otomatik yanıt algılayıcıyı Mart 2021'in son haftasında kullanıma sunuyoruz. Bunu, Nisan ayında hesabınızda görmeyi bekleyebilirsiniz.


Bir müşteri size cevap yazdığında bilet yeniden açılır ve dikkatinize sunulur. Bu, "Müşteri yanıt verdiğinde bildirimleri otomatik olarak yeniden aç" adı verilen varsayılan bir otomasyon kuralı kullanılarak yapılır. 


Müşterilerden gelen otomatik yanıtların (örneğin: ofis dışındayım) bildirimi yeniden açmadığından emin olmak istiyorsanız, bunları hariç tutmak için varsayılan otomasyonu değiştirebilirsiniz.


Aşağıdakiler otomatik yanıt olarak kabul edilir: Gmail, Outlook'tan tatil yanıtlayıcıları, diğer destek bildirim sistemlerinden gelen otomatik yanıtlar/sistem bildirimleri/e-posta bildirimleri ve otomatik yanıtlayıcı başlığına sahip tüm e-postalar. 

Bunlar Freshdesk'e dayalı başlıklardır ve otomatik bir yanıt tanımlar

Otomatik Gönderildi: otomatik

Öncelik: auto_reply


Nasıl kurulur 

  • Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet güncellemeleri sekmesine gidin  ve şu kuralı açın:  ' Müşteri yanıt verdiğinde bildirimleri otomatik olarak yeniden aç' .
  • " Gelen e-posta otomatik bir yanıt değilse destek bildirimlerine   "  koşulunu ekleyin





Bu otomasyon, otomatik yanıtlar alınan destek bildirimlerinin yeniden açılmamasını sağlayacaktır. 


Otomatik yanıt alan bildirimleri takip etmek istiyorsanız tek yapmanız gereken, gelen e-postanın otomatik yanıt olup olmadığını kontrol eden bir otomasyon kuralı oluşturmaktır. Bir etiketin eklenmesini veya atanan temsilciye bildirimde bulunulmasını seçebilirsiniz. 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız