Otomatik yanıt algılayıcıyı Mart 2021'in son haftasında kullanıma sunuyoruz. Bunu, Nisan ayında hesabınızda görmeyi bekleyebilirsiniz.
Bir müşteri size cevap yazdığında bilet yeniden açılır ve dikkatinize sunulur. Bu, "Müşteri yanıt verdiğinde bildirimleri otomatik olarak yeniden aç" adı verilen varsayılan bir otomasyon kuralı kullanılarak yapılır.
Müşterilerden gelen otomatik yanıtların (örneğin: ofis dışındayım) bildirimi yeniden açmadığından emin olmak istiyorsanız, bunları hariç tutmak için varsayılan otomasyonu değiştirebilirsiniz.
Aşağıdakiler otomatik yanıt olarak kabul edilir: Gmail, Outlook'tan tatil yanıtlayıcıları, diğer destek bildirim sistemlerinden gelen otomatik yanıtlar/sistem bildirimleri/e-posta bildirimleri ve otomatik yanıtlayıcı başlığına sahip tüm e-postalar.
Bunlar Freshdesk'e dayalı başlıklardır ve otomatik bir yanıt tanımlar
Otomatik Gönderildi: otomatik
Öncelik: auto_reply
Nasıl kurulur
- Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet güncellemeleri sekmesine gidin ve şu kuralı açın: ' Müşteri yanıt verdiğinde bildirimleri otomatik olarak yeniden aç' .
- " Gelen e-posta otomatik bir yanıt değilse destek bildirimlerine " koşulunu ekleyin
Bu otomasyon, otomatik yanıtlar alınan destek bildirimlerinin yeniden açılmamasını sağlayacaktır.
Otomatik yanıt alan bildirimleri takip etmek istiyorsanız tek yapmanız gereken, gelen e-postanın otomatik yanıt olup olmadığını kontrol eden bir otomasyon kuralı oluşturmaktır. Bir etiketin eklenmesini veya atanan temsilciye bildirimde bulunulmasını seçebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız