Gönderilen epostalar freshdesk de bildirim olarak oluşmuyor. Neden?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 30 Ksm, 2023 şunda: 2:18 AM

Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol ediniz.


- destek@firmaniz.com gibi firmanız için kullanılan eposta adresinden support@freshdesk... gibi eposta adresine yönlendirme yapıldığından emin olunuz. İlgili eposta ayarlarına "Yönetici->Destek Kanalları->Eposta sayfasından ulaşabilirsiniz. 


- Bildirimlerde spam görünümünü kontrol ediniz. Gelen bildirimler spame düşüyor olabilir. "Bildirimler->İstenmeyen öğe" görünümünü kontrol ediniz. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız