Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol ediniz.
- destek@firmaniz.com gibi firmanız için kullanılan eposta adresinden support@freshdesk... gibi eposta adresine yönlendirme yapıldığından emin olunuz. İlgili eposta ayarlarına "Yönetici->Destek Kanalları->Eposta sayfasından ulaşabilirsiniz.
- Bildirimlerde spam görünümünü kontrol ediniz. Gelen bildirimler spame düşüyor olabilir. "Bildirimler->İstenmeyen öğe" görünümünü kontrol ediniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız