Bir telefon numarası satın almadan önce:
Bir tane talep ederek dahili telefonu etkinleştirmeniz gerekir. Bunu yapmak için:
1) Freshsales'e yönetici olarak giriş yapın.
2) Yönetici Ayarları > E-posta ve Telefon > Telefon Ayarları bölümüne gidin.
3) Telefon İste düğmesine tıklayın.
Bir telefon numarası satın almak için:
Yerleşik telefon özelliğiniz etkinleştirildikten sonra, Freshsales'te arama yapmak ve almak için telefon numaraları satın almanız gerekir.
Bunu şu şekilde yapabilirsiniz,
1) Freshsales'e yönetici olarak giriş yapın.
2) Yönetici Ayarları > E-posta ve Telefon > Telefon Ayarları bölümüne gidin.
3) Numara satın al seçeneğine tıklayın.
Ülkenizde bir Yerel numara satın almayı ve müşterileri aradıklarında ücretlendirmeyi veya Ücretsiz bir numara satın almayı ve gelen arama ücretlerini üstlenmeyi seçebilirsiniz. İki sekmeden birini seçin.
Yerel numara:
* Yerel numaralar şu anda 43 ülkede kullanılabilir.
* Yerel numaranızın kullanılabilir olmasını istediğiniz ülkeyi ve ilgili eyaleti seçin.
* Belirli basamakları olan sayıları bulmak için sağdaki arama kutusunu da kullanabilirsiniz.
* Sonuçlarda görüntülenen numaralar listesinden bir numara seçin ve Satın Al'a tıklayın.
* Numaranın ücretini içeren bir onay iletişim kutusu görünür. Satın alma işlemini tamamlamak için * * * Satın Al'a tıklayın.
Ücretsiz numara:
* Ücretsiz arama numaralarınızı bu 4 ülkeden herhangi birinden satın alın - Amerika Birleşik Devletleri, * Birleşik Krallık, Kanada ve Avustralya.
* Kullanmaktan hoşlandığınız ücretsiz numaranın ülkesini ve dahili numarasını seçin.
* Belirli basamaklı sayıları bulmak için arama kutusunu kullanın.
* Sonuçlarda görüntülenen numaralar listesinden bir numara seçin ve Satın Al'a tıklayın.
* Numaranın ücretini içeren bir onay iletişim kutusu görünür. Satın alma işlemini tamamlamak için Satın Al'a tıklayın.
Telefon numarasını satın aldıktan sonra:
Hızlı Eylemler Çubuğunda görülen Arama Yap düğmesi, Freshsales'in herhangi bir yerinden arama yapmak için kullanılır.
Etkin olup olmadığını kontrol edin,
Değilse, telefon ayarlarınızı yapılandırmanız gerekir:
1. Yönetici Ayarları > E-posta ve Telefon > Telefon Ayarları'na gidin. Satın alınan tüm numaraların listesi görünür.
2. 'Atama' açılır menüsünde bir kullanıcı/bölge seçip seçmediğinizi kontrol edin.
Örn: Diyelim ki üç farklı ülkede iş yönetiyorsunuz. Her ülke belirli bir satış temsilcisi grubu tarafından yönetilecektir. 'Atama' açılır menüsü, tek bir bölgedeki tüm satış temsilcilerine belirli bir numara atamanızı sağlar.
Telefon widget'ı Freshsales hesabınızın alt kısmında görünür.
Bu widget göründüğünde, dahili telefonunuz aktiftir. Devam edin ve arama yapın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız