Freshdesk İletişim Merkezi, uygunluğunuzu ayarlamak için seçebileceğiniz bir dizi durum sağlar.
Hesabınızı etkinleştirip ilk kez oturum açtığınızda, durumunuz varsayılan olarak çevrimdışı olarak ayarlanır. Durumunuzu uygun olarak değiştirin veya aramaları almak için telefona yönlendirin .
Müsaitlik durumunuza bağlı olarak ekip üyeleriniz bir aramayı aktarabilir veya sizi devam eden görüşmelerine davet edebilir. Ayrıca, yöneticinizin bir aramanın size yönlendirilip yönlendirilmeyeceğine karar vermesine yardımcı olur. Bu nedenle, doğru durumu ayarladığınızdan emin olun. Mevcut durumların listesi şunlardır:
- Kullanılabilir ( varsayılan )
- Telefona Yönlendir ( varsayılan )
- Çevrimdışı ( varsayılan )
- Toplantı ( özel )
- Mola ( özel )
- Eğitim ( özel )
- Öğle yemeği ( varsayılan )
- Arama Sonrası Çalışma ( varsayılan )
- Meşgul ( varsayılan )
Yukarıdaki durumlara ek olarak, yöneticinizin hesabınıza eklediği ek özel durumlar da göreceksiniz .
Not : Arama Sonrası İş ve Meşgul durumları görünür değildir. Bir aramaya katıldığınızda durumunuz otomatik olarak Meşgul olarak ayarlanır. Benzer şekilde, arama sona erdiğinde, durumunuz bir süreliğine otomatik olarak Arama Sonrası Çalışma olarak değişir (siz görüşme içi widget'ı kapatana kadar).
Kullanıcı Gereksinimleri : Tüm kullanıcılar - temsilciler, gözetmenler, yöneticiler ve hesap yöneticileri durumlarını ayarlayabilir.
Müsaitlik durumunuzu ayarlamak için:
- Freshdesk İletişim Merkezinizde oturum açın .
- Sağ üst köşede durum açılır menüsüne tıklayın. Burada, mevcut varsayılan ve özel durum listesini göreceksiniz . Tercih ettiğiniz durumu seçmeyi seçebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız