Not: Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, ücretsiz ürün danışma programımıza kaydolun ve çözüm uzmanlarımızla bire bir oturumlar planlayın.
Şimdiye kadar Freshservice deneyiminden keyif aldığınızı umuyoruz. Burada, her şeyi doğru şekilde ayarladığınızdan emin olmanız için bir kontrol listesi bulunmaktadır.
Ayrıca, yapılandırma sırasında faydalı olacak yöneticiler için Canlı Kullanım el kitabına bakın.
1. Kurulum
Birden çok destek posta kutusunu yapılandırın ve e-postaları otomatik olarak çağrılara dönüştürün
Destek talebini yükseltirken ilgili bilgileri yakalamak için alan şablonlarını özelleştirin
SLA'larınızı ihtiyaçlarınıza göre hem iş hem de takvim saatlerine göre ayarlayın
Temsilciler oluşturun ve biletleri otomatik olarak atayın
Manuel müdahaleyi azaltmak için güçlü otomasyon mekanizmalarını kullanın
Bilet hacmini azaltmak için yaygın destek sorunları için Bilgi Bankası'nı kullanın
2. İstekte Bulunan Deneyimini Optimize Edin
Destek portalınızı markanızı yansıtacak şekilde özelleştirin
İstekte bulunanların unvanlarına ve departmanlarına göre grupları düzenleyin
Hizmet masanıza her yerden erişmek için mobil uygulamayı kullanın
3. Aracı Deneyimini Optimize Edin
- Sık ve toplu sorgulara hızla yanıt vermek için hazır yanıtları kullanın
- Senaryo Otomasyonu ile tek bir tıklamayla aynı anda birden fazla bilet özelliğini güncelleyin
Müşterilerin hizmetiniz hakkında ne düşündüklerini öğrenin ve geri bildirimlere göre kendinizi geliştirin
Belirli bir bilete hızla erişmek için Filtreleri ve Görünümleri kullanın
Periyodik güncellemelerden haberdar olmak için biletleri planlayın
Geribildirim widget'ını portalınıza, intranetinize veya herhangi bir yere, kullanıcıların destek ekibiyle kolayca iletişime geçmesi için yerleştirin
Çoklu oturum açma ile birden çok kullanıcı adını ve parolayı hatırlamanız gerekmez
İş yerinde eğlenceyi ve sağlıklı rekabeti artırmak için yerleşik oyun mekaniği
4. Varlık Yönetimini Otomatikleştirme
Tüm varlıkları ve Yapılandırma Öğelerini (CI) tek bir yerden yönetin
Üçüncü taraf satıcı sözleşmelerini kaydedin ve yönetin
Ağınızdaki varlıkları otomatik olarak tarayın ve izleyin
5. ITIL Uyumlu Olun
Sorun, Değişiklik ve Sürüm Yönetimi için alan şablonlarını ayarlayın
Onay süreçlerini belirleyin ve buna göre Değişiklik Danışma Kurulunu (CAB) yapılandırın
Değişim için otomasyonu ve uyarıları yapılandırın
Plan Değişiklik raporları
6. Kullanıcı Odaklı Hizmet Kataloğu
Hizmet öğelerini türe göre kategorilere ayırın
Hizmet öğelerini izinler, onaylar ve SLA'larla yapılandırın
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız