Genel Yönergeler
- CSV dosyasının ilk satırı talep sahibi alan adlarını (Ad, E-posta, vb.) içermelidir.
- E-posta adresi servis masasında zaten mevcut olan talep sahipleri için, mevcut bilgiler CSV verileri tarafından üzerine yazılacaktır.
Öznitelik-Özel Yönergeler
Zorunlu Alanlar
Aşağıdaki kombinasyonlardan biri zorunludur:
- E-Posta
- Ad ve İş Telefonu
- Ad ve Cep Telefonu
Yukarıdaki kombinasyonlara ek olarak, "Formu gönderirken zorunlu" olarak işaretlenmiş tüm öznitelikler de, Talep Sahibi/İletişim Alanları için ajanlar için içe aktarılırken zorunlu olarak kabul edilecektir.
Raporlama Yöneticisi
Belirtilen raporlama yöneticisi zaten mevcut değilse, sağlanan e-posta adresi ile birlikte talep sahibi/iletişim olarak oluşturulacaktır. Yeni oluşturulan raporlama yöneticisi için tüm diğer alanlar (zorunlu alanlar dahil) NULL olarak ayarlanacak ve içe aktarma işlemi tamamlandıktan sonra manuel olarak güncellenmelidir.
Departman/ Şirket
Sadece mevcut departmanlar/şirketler belirtilebilir.
Konum ve Dropdown Alanları
Konum ve dropdown alanları için sağlanan değerler, hizmet masasındaki ilgili alan için mevcut olan seçeneklerden biri olmalıdır.
Onay Kutusu Alanları
Onay kutusu alanı yalnızca 'true' veya 'false' değerlerini kabul eder.
E-Posta Alanları
E-posta adresi 'john@freshservice.com' formatında olmalıdır.
URL Alanları
URL, 'http://www.freshservice.com/' formatında olmalıdır.
Tarih Alanları
Tarihler 'YYYY-AA-GG' formatında olmalıdır.
Zaman Dilimi
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız