Bir kuruluşta çalışan yönlendirmesi kullanım örneklerini otomatikleştirmek için Google Drive ve Google Sheet Orchestration uygulamasının kullanımını gösteren örnek bir iş akışını burada bulabilirsiniz.
Yönlendirmeler SR öğesine özgeçmişler eklenir, bunları sürücüdeki özel bir klasöre yükleyin ve ardından dosyanın bağlantısını tüm yönlendirmeleri kaydeden bir Google E-Tablosuna yerleştirin.
Bir Hizmet İsteği oluşturulduğunda bir etkinlik oluşturun.
Ardından, Hizmet İsteğinin Çalışan Tavsiyesi olduğundan emin olmak için koşul ekleyin.
Daha sonra aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan Uygulama Düğümünü ekleyebilirsiniz: :
Uygulama Adı: Google Drive - Orch
Uygulama Eylemi: Bilet Eklerini Drive'a Yükle
Girdileri Yapılandırırken Notlar:
parent_folder_id: Bir klasörü temsil eden benzersiz bir tanımlayıcıdır. Google Drive arayüzünden folder_id'yi aşağıda gösterildiği gibi alın.
ticket_id: Oluşturulan bir Freshservice bileti temsil eden benzersiz bir tanımlayıcıdır. ticket değişkenlerini kullanarak ticket.id_numeric değerini iletebilirsiniz.
Yüklenen dosyanın başarıyla yüklendiğini doğrulamak için, durum kodunu 200 olarak kontrol eden bir koşul düğümü eklenir.
Son olarak, aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan bir Uygulama Düğümü ekleyin:
Uygulama Adı: Google Sheets - Orch
Uygulama Eylemi: Yeni Satır Ekle
Girdileri Yapılandırırken Notlar:
spreadsheet_id: Güncelleme yapılması gereken elektronik tablonun Kimliği. Google Sheets arayüzünden alın, aşağıda gösterildiği gibi.
sheet_id: Elektronik tablonun içindeki sayfanın Kimliği. İlk sayfa değeri her zaman 0'dır.
values: Yazılacak veri. Çalışan ayrıntılarının virgülle ayrılmış değerlerini sağlayın.
Detayların bir sayfaya eklenip eklenmediğini doğrulamak için bir durum düğümü eklenir ve başarı durumu kodu olarak 200 kullanılır.
Başarılıysa, bir eylem düğümü ekleyin ve bilet durumunu 'çözülmüş' olarak ayarlayın ve bir not ekleyin: 'Başarılı'.
Çalışan Tavsiyeleri Google Sayfası
Google Drive Çalışan Tavsiyesi Klasörü
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız