Destek e-postalarını Freshchat gelen kutunuza getirin

Şu tarihte değiştirildi Cum, 4 Ağu, 2023 şunda: 9:31 AM

Önemli olan tek şey müşteri deneyimidir. 'Tüm kanallar için tek gelen kutusu' yaklaşımımızdaki döngüyü kapatmak için, şimdi sohbet gelen kutusuna e-postalar için destek getiriyoruz. Müşterilerin destek için size ulaşmak üzere favori uygulamalarını seçmelerine izin verin. Tüm bu görüşmeleri, hatta e-postaları bile doğrudan Freshchat gelen kutusundan yönetebilirsiniz. Destek e-posta adreslerinizi yapılandırın ve e-postaları doğrudan Freshchat'e getirin.


Yönetici deneyimi

Tüm kanallarınızı yapılandırmak ve korumak için tek bir merkezi yer. Yöneticiler olarak, iş ihtiyaçlarına göre birden fazla destek gelen kutusu adresi yapılandırabilirsiniz.


İşte nasıl kurabileceğiniz

Freshchat hesabınıza yönetici olarak giriş yapın.


Yönetici Ayarları > Kanallar > Destek e-postası > Yeni e-posta ekle bölümüne gidin.


Bir isim verin ve destek e-posta adresinizi ekleyin.


Destek e-postasını girdikten sonra, yönlendirme e-postasını oluşturmak için devam et'e tıklayın. Bu e-posta müşterileriniz için görünmezdir. 


Şimdi Freshchat'in bu adrese gönderilen e-postaları konuşma olarak yakalamaya başlayabilmesi için yönlendirmeyi ayarlamanız gerekmektedir.


Bu destek e-postasına gelen tüm konuşmaları 'Gruba ata' açılır menüsünü kullanarak gruplarınızdan herhangi birine atayabilirsiniz. Bu, daha sonra birden fazla posta kutusu kurduğunuzda yardımcı olacaktır.






Bu e-postayı alan adı doğrulama özelliğimizi kullanarak da doğrulayabilirsiniz. Giden e-postaları göndermek için yalnızca doğrulanmış e-postalar kullanılabilir. Doğrulanmış bir destek e-postası yoksa, müşteri temsilcileri kendi doğrulanmış e-postalarını veya varsayılan freshworks destek e-posta adresini kullanabilir.


* Bu işlem tamamlandıktan sonra, her şey hazırdır ve bu destek e-posta adresine gönderilen e-              postalar Freshchat gelen kutunuza da gelmeye başlayacaktır.


* Benzer şekilde, sahip olduğunuz kadar çok sayıda destek e-posta adresi de yapılandırabilirsiniz. Ve      istediğiniz zaman yapılandırılmış destek posta kutularının herhangi birini/hepsini güncelleyebilir veya   silebilirsiniz.


.




Acente deneyimi

Kanallar arasındaki tüm müşteri görüşmelerine erişmek ve bunları gerçek zamanlı olarak çözmek için tek bir merkezi yer. Temsilcilerinizin çeşitli kanallardan gelen müşteri sorularını takip etmek için sekmeler arasında geçiş yapmasına gerek kalmayacak. Kanaldan bağımsız olarak tüm müşteri etkileşimlerine erişebilir ve gerçekten kişiselleştirilmiş görüşmeler yapabilirler.


Freshchat'te e-postaları nasıl ele alabilecekleri aşağıda açıklanmıştır

Gelen tüm e-postalar, gelen kutusu sayfasının sol bölmesine eklenen bir 'E-posta' kaynak etiketi ile tanımlanabilecektir





Orta bölmede konuşma yer alacaktır - tam olarak bir e-posta şeklinde


Temsilciler, müşterilerin e-postalarına yanıtlarını oluşturmak için yanıt düzenleyicisini kullanabilir





Yanıt editörü, aracılara herhangi bir e-posta yanıt editörünün tüm özelliklerini sunar - aracılar CC, BCC ekleyebilir, yanıtlarını biçimlendirebilir, emojiler ve resimler ekleyebilir, hazır yanıtlar ve SSS ekleyebilir ve hatta dosya ekleyebilir.







Yanıtları müşteriye bir e-posta yanıtı olarak gönderilecektir - temsilciler ayrıca gönderildikten sonra yanıt teslimatlarının durumunu kontrol edebileceklerdir








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız