Bot konuşmalarini temsi̇lci̇leri̇ni̇ze atama

Şu tarihte değiştirildi Cum, 4 Ağu, 2023 şunda: 8:24 AM

Gerektiğinde kişiselleştirilmiş, empatik yanıtlar sunmak için müşterinizin botunuzla yaptığı görüşmeyi sorunsuz bir şekilde bir temsilciye aktarabilirsiniz. Bu, Temsilci Aktarımı etiketli eylemler kümesi kullanılarak yapılabilir. Bot oluşturucuda daha fazla eylem öğrenin. 


Müşterilerinize sorunsuz bir sohbet deneyimi sunmak için, bot işlevselliğimize, sunucuyla ilgili herhangi bir sorun olduğunda veya bir bot akış sürümü güncellendiğinde, bir müşteri hala o botla etkileşim halindeyken bir bot görüşmesinin bir temsilciye devredileceği bir güvenlik ağı mekanizması ekledik.


Görevlendirme için hazır bulundurun:


Akışlar > Oluştur > bölümüne gidin ve görüşmeyi bir müşteri temsilcisine devretmek istediğiniz akışa gidin.




Devrin gerçekleşmesi gereken iletişim kutusunu açın > İletişim kutusunun altındaki (+) simgesine tıklayın ve 'Yeni Eylem' > Eylemler > Atama için uygun hale getir'i seçin.





Gruba Ata:


Akışlar > Oluştur > bölümüne gidin ve görüşmeyi bir müşteri temsilcisine devretmek istediğiniz akışa gidin.


Devir işleminin gerçekleşmesi gereken iletişim kutusunu açın > Eylemler > Gruba ata > Görüşmenin atanması gereken grubu seçin.






Bu eylem, sohbeti belirttiğiniz gruba atayacaktır. Her bir gruptaki temsilciler konuşmaları istedikleri zaman alabilir veya grup için etkinleştirdiyseniz Intelliassign sohbeti atayacaktır.




Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız