Bildirimler ve Diğer Ayarlar

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:58 AM

Ayarlar


Bilet bildirimlerine erişmek için profil simgenize gidin. Kullanıcılar, oturum açan temsilci adını, e-posta kimliğini ve URL'yi bulabilir. 



Bildirim ayarları:


Almak istediğiniz bildirimleri kontrol etmek için Ayarlar > Bildirim Ayarları'na gidin. 

Bildirim almak istediğiniz eylemleri seçin. Şunun için bildirim alabilirsiniz:

  • Biletlerinizde durum güncellemesi

  • Biletlerinize yeni yanıtlar

  • Biletler grubunuza veya size atandığında

  • Yeni biletler oluşturulduğunda 

  • Etiketlendiğiniz notlar




Not : 

  1. Değişiklik yapan kişi, söz konusu değişiklikle ilgili cihazında bildirim almayacaktır.

  2. Okunan bildirimler otomatik olarak temizlenmez. Boşaltmak için cep telefonunuzdaki çöp kutusu düğmesine tıklamanız gerekir.

  3. Telefonunuzun bildirim vermemesi veya telefonunuzun bildirimleri eksik bırakması durumunda lütfen çıkış yapın ve tekrar giriş yapın. 


Geri Bildirimi Paylaşın 


Freshdesk'e bildirmek istediğiniz önerileriniz veya sorunlarınız varsa Geri Bildirim düğmesini kullanın. Geri bildiriminiz Freshdesk destek ekibine bildirim olarak gönderilecektir.


Hakkında


Gizlilik politikasını, kullanım koşullarını ve atıfları bulmak için Hakkında'yı tıklayın.

Uygulamadan çıkış yapmak için Oturumu Kapat'a tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız