Ayarlar
Bilet bildirimlerine erişmek için profil simgenize gidin. Kullanıcılar, oturum açan temsilci adını, e-posta kimliğini ve URL'yi bulabilir.
Bildirim ayarları:
Almak istediğiniz bildirimleri kontrol etmek için Ayarlar > Bildirim Ayarları'na gidin.
Bildirim almak istediğiniz eylemleri seçin. Şunun için bildirim alabilirsiniz:
Biletlerinizde durum güncellemesi
Biletlerinize yeni yanıtlar
Biletler grubunuza veya size atandığında
Yeni biletler oluşturulduğunda
Etiketlendiğiniz notlar
Not :
Değişiklik yapan kişi, söz konusu değişiklikle ilgili cihazında bildirim almayacaktır.
Okunan bildirimler otomatik olarak temizlenmez. Boşaltmak için cep telefonunuzdaki çöp kutusu düğmesine tıklamanız gerekir.
Telefonunuzun bildirim vermemesi veya telefonunuzun bildirimleri eksik bırakması durumunda lütfen çıkış yapın ve tekrar giriş yapın.
Geri Bildirimi Paylaşın
Freshdesk'e bildirmek istediğiniz önerileriniz veya sorunlarınız varsa Geri Bildirim düğmesini kullanın. Geri bildiriminiz Freshdesk destek ekibine bildirim olarak gönderilecektir.
Hakkında
Gizlilik politikasını, kullanım koşullarını ve atıfları bulmak için Hakkında'yı tıklayın.
Uygulamadan çıkış yapmak için Oturumu Kapat'a tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız