Genel Bakış
Webex Teams'i İş Akışı Otomasyonu aracılığıyla işlemleri gerçekleştirin.
Açıklama
Orchestration uygulamaları, iş akışları kullanarak farklı sistemler ve uygulamalar arasında yayılan tekrarlanabilir görevleri ve işlemleri otomatikleştirmenize olanak tanır. Bu uygulama için desteklenen işlemlerin listesi şunları içerir:
1. Takım Yönetimi
Bir Alan Oluştur
Kullanıcıyı E-posta ile Birden Fazla Alana Ekle
Bir Takım Oluştur
Bir Alanı Sil
Kullanıcıyı Birden Fazla Alandan Kaldır
Ekran Adına Göre Alan Al
Ekran Adına Göre Takım Al
E-posta ile Kullanıcı Al
E-posta ile Alanın Kullanıcı Üyelik Kimliğini Al
Bir Kişiye Mesaj Gönder
Bir Alan'a Mesaj Gönder
Not: Bot'un etkileşimde bulunabilmesi için bir alan veya takıma eklenmesi gerekmektedir.
Önkoşullar
Erişim Jetonu
Erişim Jetonu Almak İçin Bir Bot Oluşturma
Webex Teams'e giriş yapın ve profil simgesine sağ üst köşede bulunan profil simgesinden "My Webex Apps"i seçin.
2. "Yeni Uygulama Oluştur" seçeneğine tıklayın ve sihirbazı başlatmak için "Bot Oluştur"u seçin (https://developer.webex.com/my-apps).
3. Bir bot oluşturmak için gerekli temel bilgileri sağlayın. Bot adında boşluk kullanmamaya dikkat edin, çünkü bu ad, mesajlarda görünen ana ad olacaktır.
4. Kayıt formunu doldurduktan sonra "Bot Ekle"ye tıklayın.
5. Erişim Jetonunu kopyalayın ve Webex Teams ile botu kimlik doğrulamak için kullanın.
Not: Güvenlik nedeniyle, bot jetonu yalnızca bir kez görüntülenir. Jetonunuzu kaybederseniz, Erişim Jetonunu yeniden oluşturmak için "My Webex Apps"e gidin, ardından Bot'u seçin, Düzenle sayfasına gidin ve Erişim Jetonunu Yeniden Oluştur seçeneğini kullanın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız