Hallway Lead Botu nedir?
Hallway Lead botu, ziyaretçilerinizi ve müşterilerinizi sohbet öncesi formları manuel olarak doldurma zahmetinden kurtarmanıza ve sohbetten ayrılma oranlarını azaltmanıza yardımcı olur. Ekibinizin, web sitesi ziyaretçilerinizden hızlı bilgiler toplayarak, ekibiniz çevrimdışı olduğunda bile gerçekten önemli olan konuşmalara odaklanmasına ve potansiyel müşteriler oluşturmasına yardımcı olabilirler.
Hallway Lead Potansiyel Müşteri Botu, müşteri adayı yakalamayı otomatikleştirmek için oluşturulmuştur - bir ziyaretçi bir sohbet başlattığında kullanıcı bilgilerini toplayın, yanıtları takip eden sorularla doğrulayın ve potansiyel müşterileri Freshsales CRM'ye otomatik olarak yükleyin.
Bot iş akışlarını aşağıdaki şekillerde yapılandırabilirsiniz:
Ekibiniz çevrimdışı olsa bile 7 gün 24 saat potansiyel müşteri oluşturun. Botun hoş şeyler paylaşmasına, beklentileri belirlemesine ve ekip bağımlılığını azaltmasına izin verin.
Müşteri adayı nitelik kriterlerini belirlemek için varsayılan soruları düzenleyin ve alakalı özel sorular ekleyin.
Botunuzun empatik ve kişisel görünmesine yardımcı olmak için ekibinizin çevrimiçi ve çevrimdışı senaryoları için iş akışları oluşturun.
Botlarla, ekibiniz çevrimdışıyken yanıt süresi konusunda doğru beklentiyi belirleyebilirsiniz.
Bot etkileşimi, kimliği belirsiz bir kullanıcı (genellikle yeni bir web sitesi ziyaretçisi) web sitenizde bir sohbet başlattığında başlar. Bot iş akışı devreye girer, kullanıcıya önceden yapılandırılmış mesajlar gönderir ve bir yanıt bekler. Yanıtlar geçerliyse, bunları kabul eder ve sonraki soruya geçerek değeri varsayılan bir özellikte (ad, e-posta, telefon gibi) veya özel bir kullanıcı özelliğinde (mülk için "etiket" olarak tanımlanan) kullanıcıya karşı kaydeder. . Yanıtlar geçersizse, bot müşteriden alternatif bir yanıt isteyecektir.
Tüm bot soruları yanıtlandıktan sonra bot müşteri ile beklentileri belirler (sizi bir temsilciye bağlar veya daha sonra size geri dönülür) temsilci kullanılabilirliğine göre.
Bir Bot nasıl kurulur?
Bir botu yapılandırmak kolaydır.
Bir bot kurmak için,
*Ayarlara git.
*Botlar'ı tıklayın.
*Bot etkileşimini açmak / kapatmak için Etkin / Devre Dışı geçiş düğmesini kullanın.
Bot konuşmalarını özelleştirebilirsiniz. Bot görüşmesi aşağıdaki üç bölüme ayrılmıştır:
*bir konuşma başlatıcı
*bir dizi soru ve
*bot sohbeti / sohbeti Temsilciler'e devretmeden önce son bir mesaj
Çevrimiçi ve Çevrimdışı geçişini kullanarak aracıların çevrimiçi / çevrimdışı durumu için ayrı bir konuşma akışı yapılandırabilirsiniz. Bu, konuşmanın ilk ve son mesajı için geçerlidir. Müşteri ile net beklentiler oluşturmaya yardımcı olur
Varsayılan olarak, bir kullanıcı veya müşteri adayı hakkındaki bilgileri yakalamak için üç bot sorusu yapılandırılmıştır. Bunlar E-posta, İsim ve Telefon numarasıdır.
Düzenle / sil düğmesini kullanarak varsayılan soruları Düzenleyebilir veya Silebilirsiniz.
Sorular için olumsuz doğrulama yanıtlarını da yapılandırabilirsiniz. Yani, kullanıcının Bot'un sorusuna verdiği yanıt geçersizse, örneğin, kullanıcı E-posta Kimliğini soran soruya bir Ad ile yanıt verirse, "Hata .. Lütfen geçerli bir e-posta kimliği girin" gibi bir mesaj yapılandırabilirsiniz. Aşağıdaki ekran görüntüsüne bakın.
Özel Bot soruları nasıl eklenir?
Ayrıca bot görüşmesine Özel Sorular Ekleyebilir ve kullanıcının girdiği yanıtın yalnızca bot etkileşiminde değil, aynı zamanda Freshsales CRM ile senkronize edilebilen özel bir kullanıcı özelliği olarak da yakalanmasını sağlayabilirsiniz.
Özel bir soru eklemek için
1.Özel Soru Ekle'yi tıklayın.
2.İlgili kutulara Etiket ve Metni girin.
3.Yanıt türünü seçin.
4.Kullanıcı yanıtı geçersizse gönderilecek mesajı girin.
5.Kaydet'i tıklayın.
Bot, tüm sorular yanıtlandıktan sonra veya 90 saniyelik varsayılan bir zaman aşımı süresinden sonra (bir kullanıcı girdi sağlamayı bıraktığında) kontrolü bir aracıya devredecektir.
Mevcut Bot konuşmaları nasıl görüntülenir?
Gelen Kutusu görünümündeki açılır menüden Bot Sohbetleri'ni seçerek şu anda botlara atanmış konuşmalara erişebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız