Oturum açma ve hizmet masanıza erişme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 9 Ağu, 2023 şunda: 9:34 AM

Hizmet masası destek portalından müşterilerinizin bilet toplamasını ve sizinle iletişime geçmesini çok daha kolay hale getirebilirsiniz. Örneğin, yeni bir hesap oluşturmalarını sağlamak yerine, mevcut Google hesaplarını kullanarak self servis destek portalınızda oturum açmalarına izin verin. Ayrıca mevcut Active Directory kimlik bilgilerini kullanarak oturum açmaları için kimliklerini doğrulayabilirsiniz.


Genel Ayarlar'da müşterilerinizin oturum açmasını ve destek portalınıza erişmesini kolaylaştırabilecek 3 yol aşağıda verilmiştir:


1. Oturum açmadan bilet gönderme:

 Müşterileriniz çok sıcak bir sorunla karşı karşıya ve bir an önce yardımınızı istiyorlar. Bilet toplamak için portalınıza gelirler ve bu noktada oturum açmalarını istemek onları sinirlendirebilir. Bunun yerine, e-posta adreslerini belirterek bileti doğrudan gönderebilmeleri için ana ekranda Yeni bilet sekmesinin görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. İstekte bulunanlarınız için bu seçeneği etkinleştirmek üzere Yönetici -> Kanallar -> Destek Portalı (-> MSP modunda Ayarlar sekmesi) seçin ve Kullanıcı İzinleri bölümünde portalda kimler yeni bilet gönderebilir'e karşı Herkes'i seçin. Bu bölümde destek portalınızdaki çözümleri kimlerin görebileceğini de tanımlayabilirsiniz.



2. Oturum açmak için Google'ı kullanma:

 Birisi desteğinize geldiğinde ve bir bilet toplamaya çalıştığında, önce ondan kaydolması istenebilir. Bu oldukça can sıkıcı olabilir ve hayal kırıklığına uğrayabilirler. Bundan kaçınmak için onlara mevcut Google hesaplarını kullanarak oturum açma seçeneği verebilirsiniz. Yalnızca kullanıcı için kaydolma zahmetinden kurtulmakla kalmaz, aynı zamanda Google gibi mevcut bir veritabanından doğru istek sahibi bilgilerinin hizmet masasında saklanmasını sağlar. İstekte bulunanlarınız için bu seçeneği etkinleştirmek üzere Yönetici -> Kanal -> Destek Portalı'na (-> MSP modunda Ayarlar sekmesi) gidin ve kullanıcıların Google kullanarak oturum açmasını sağlayan seçeneği belirleyin.


Not: Freshworks Ürün Paketine Şubat 2020'den itibaren kaydolduysanız,






3. Freshservice'i çoklu oturum açmayı kullanacak şekilde yapılandırın:

 Müşterileriniz zaten web sitenizde veya uygulamanızda oturum açmıştır ve destek talebi oluşturmak için destek portalına gelirler. Burada tekrar oturum açmalarını istemek oldukça sinir bozucu. Bunu önlemek için, müşterilerin tekrar oturum açmak zorunda kalmadan desteğinize erişmesini sağlayan çoklu oturum açmayı etkinleştirebilirsiniz. İstekte bulunanlarınız için bu seçeneği etkinleştirmek üzere Yönetici -> Hizmet Masası Güvenliği'ne gidin ve Tek Oturum Açma seçeneğini AÇIK duruma getirin ve tercihinize göre SAML TOA'yı veya Basit TOA'yı seçin.


Not: Freshworks Ürün Paketine Şubat 2020'den itibaren kaydolduysanız, Freshworks Kuruluş Hesabınızı kullanarak Freshservice için SAML 2.0 Tek Oturum Açma'yı yapılandırabilirsiniz.





Not: Freshservice'e erişmek için bir Freshworks Kuruluş hesabı kullanıyorsanız, TOA'yı Kuruluş Güvenliği Sayfasından yapılandırabilirsiniz.


Kuruluş güvenlik ayarlarına erişmek için:  Freshservice hesabınızda oturum açın. Yönetici Ayarları simgesini tıklayın. Hesap Ayarları altında Hizmet Masası Güvenliği'ni tıklayın.  Hizmet Masası Güvenliğini Freshworks 360 Security'den Yönetin bağlantısını tıklayın. Bu, Kuruluş Güvenliği sayfasını yeni bir sekmede açar.



















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız