Hizmet masanızı adınız ve temanızla markalaştırmak

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 9 Ağu, 2023 şunda: 9:23 AM

Kullanıcılara artık sizden bekleyebilecekleri yeni yardım masanızı ve destek deneyiminizi anlatmaya başlamadan önce, muhtemelen hizmet masası portalınızın markanızı ve temanızı yansıtmasını istiyorsunuz. Freshservice, destek ve self servis portalınızı logonuz ve renk temanızla özelleştirmenizi sağlar.


Yardım masanızı kuruluşunuzun adıyla markalaştırabilir, kendi favicon'unuzu kullanabilir ve çok fazla zaman harcamadan portalınızın görünümünü tamamen yeniden yapabilirsiniz.


Destek portalınızı yeniden markalandırmak için hızlı kılavuz:


 Destek portalınızda oturum açın. Hesap Ayarlarında Yönetici > Hizmet Masası Yeniden Markalandırma'ya tıklayın. 


Yardım masanızın adını yazın veya yerine bir logo resmi yükleyin.

 

Başlık, Gezinme Çubuğu ve Arka Plan için renkleri yapılandırın. 


Yardım masanız için özel bir URL yazın (bununla ilgili daha fazlası aşağıda). Portalınızın istekte bulunan kişiye nasıl göründüğünü özelleştirmek istiyorsanız, lütfen Portalı Özelleştir bağlantısını kullanın.


Bitirmek için Değişiklikleri kaydet düğmesine basın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız