İnceleme Süreci ile Onay Sürecinin Karşılaştırılması

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 31 Tem, 2023 şunda: 7:25 AM


1) Yürütme Özelliği:


    Onay süreci için: Kayıt oluşturma ve düzenleme 

    İnceleme süreci için: CRM sistemine giren tüm kayıtlar için geçerlidir.


2) Modüller:


    Onay süreci için: Standart ve özel

    İnceleme süreci için: Standart ve özel


3) Onay ( Kayıtlar veya Alanlar ) :


    Onay süreci için: Onay süreci için bir kayıt dikkate alınır

   İnceleme süreci için: Bir kaydın alanlarını inceleme için dikkate alınacaktır.


4) Alan düzeyinde onay/red :


    Onay süreci için: İzin verilmedi

    İnceleme süreci için: İnceleme süreci için bireysel alanlar ayarlanabilir. Her alan onaylanmalıdır.


5) Düzene özel:


    Onay süreci için: Hayır

    İnceleme süreci için: Evet her düzen için inceleme süreçleri yapılandırılabilir.


6) Onaylayıcı veya gözden geçiren olarak kimler seçilebilir:


    Onay süreci için: Bireysel kullanıcılar, belirli rollerdeki kullanıcılar, CRM de belirli bir gruptaki

                               kullanıcılar, düzeyler( rol hiyerarşisine göre ) , yöneticiler , kayıt sahipleri

   

     İnceleme süreci için: Bireysel kullanıcılar, belirli rollerdeki kullanıcılar, CRM de ki belirli gruptaki                                              kullanıcılar, kayıt sahipleri


7) Kaç tane onaylayıcı veya gözden geçirene izin verilir?  


     Onay süreci için: Çoklu

     İnceleme süreci için: Çoklu


8) Tüm onaylayanlardan veya gözden geçirenlerden onay mı gerekli?


    Onay süreci için: Yapılandırmaya bağlıdır. 

    İnceleme süreci için: Kayıtlar herhangi bir gözden geçiren tarafından incelenebilir. Tüm gözden                                               geçirenlerin bir kaydı onaylandı veya reddedildi olarak işaretlemesi zorunlu                                             değildir. Herkes kaydı inceleyebilir.

    


9) İzin verilen onaylayıcı inceleyici sayısı:

 Onay süreci için: Maksimum 10

  İnceleme süreci için: Maksimum 5



10) Kayıt teslim üzerine bildirim:


      Onay süreci için: Sistem tarafından oluşturulan e-posta bildirimi yalnızca kaydı onaylayan kişiye                                       gönderilir.


     İnceleme süreci için: Yalnızca inceleme süreci ayarlanırken bildirim yapılandırılırsa hem kaydı                                                  gönderene hem de inceleyene bir bildirim gönderilir.



11) Onaylayan inceleyen için eylem:


      Onay süreci için: Bir kaydı onayladıktan sonra gerçekleştirmesi gereken onaylayana görev                                                 atanabilir


       İnceleme süreci için: İşlem bir gözden geçirene atanamaz.


12) Onay üzerine işlem:


      Onay süreci için: Bir kaydın onaylanmasından sonra şu işlemler gerçekleştirilecektir: Görev ata, E-          posta uyarıları, çağrı fonksiyonları, alan güncellemesi.


     İnceleme süreci için: Kayıt incelenip onaylandıktan sonra kaydı gönderene, inceleyene ve CRM             yöneticilerine bildirim gönderilebilir.

     


13) Bir kaydın reddedilmesi üzerine yapılacak işlemler:


      Onay süreci için: Görev ata, güncelleme alanı, E-posta uyarıları, çağrı fonksiyonları


      İnceleme süreci: Kayıt reddedildikten sonra kaydı gönderene, gözden geçirene ve CRM                                                     yöneticilerine bildirim gönderilebilir.

14) Yeniden Gönderme:   

    

      Onay süreci için: Yeniden gönderilebilir.

      İnceleme süreci:  Yeniden gönderilebilir.


15) Kayıt girişi kriterleri: 

     

      Onay süreci için: Yeniden gönderilebilir.

      İnceleme süreci:  Yeniden gönderilebilir.


16) Kriter dışı kayıtlar:

 

     Onay süreci için: Yeniden gönderilebilir.

     İnceleme süreci:  Yeniden gönderilebilir.


17)  Onayın tamamlanması için zaman çizelgesi:

       

      Onay süreci için: Belirli bir zaman çizelgesi yok.

      İnceleme süreci: İncelemenin tamamlanması gereken gün sayısını tanımlayabilir.


18) SLA yükseltmesi:

      

      Onay süreci için: Yapılandırılamaz

      İnceleme süreci için : Yapılandırılamaz

            




    

      


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız