İletişim Ekranı ve Kişi Listeleri
Freshdesk uygulaması, ana ekranın alt kısmında bulunan kişiler simgesine tıklayarak yardım masanızda bulunan herhangi bir kişiyle ilgili ayrıntılara erişmenizi sağlar.
Görünümleri sol üstteki menüden aşağıdaki gibi filtreleyebilirsiniz.
Tüm kişiler
Doğrulanmış kişiler
Doğrulanmamış kişiler
Silinen kişiler
Engellenen Kişiler
Buradan daha fazla ayrıntı görüntülemek için herhangi bir kişiye dokunabilirsiniz. Alternatif olarak, bir bileti görüntülerken aynı bilgiyi görmek için bir kişinin resmine dokunabilirsiniz. Bir kişiye kolayca erişmek için arama simgesini kullanarak da kişileri arayabilirsiniz.
Müşteri İletişim Detayları:
Müşteri iletişimine tıkladığınızda profilin altında aşağıdaki ayrıntılar görünür:
Ad Soyad
Email kimliği
İletişim numarası (varsayılan telefon uygulaması aracılığıyla veya hesabınızda etkinleştirilmişse Freshdesk'in telefon kanalı aracılığıyla)
Saat dilimi
Müşterinin iletişim noktası dili
Bilet alanı yapılandırmanıza bağlı olarak görüntülenen alanlar farklılık gösterecektir.
Biletler sekmesi bilet geçmişini görüntüler. Daha iyi bir bağlam elde etmek için bu biletlere buradan erişebilirsiniz.
İletişim Bilgilerini Düzenle:
Sağ üstteki düzenleme seçeneği, müşteri ayrıntılarını düzenlemenize erişim sağlar. Ayrıca ek bilgiler ekleyebilir ve değişiklikleri kaydetmek için gönder'i tıklayabilirsiniz.
Yeni Bilet Oluştur
Seçilen müşteri/kişinin istek sahibi olduğu yeni bir bilet oluşturmak için, adlarının altında görüntülenen bilet simgesine tıklayın.
Freshdesk uygulaması aracılığıyla bir arama yaptığınızda ve Freshdesk hesabınız bir Freshcaller hesabıyla entegre olduğunda aşağıdaki senaryolardan biri gerçekleşir:
Freshcaller uygulamasını yüklediyseniz uygulamaya yönlendirileceksiniz.
Freshcaller uygulaması iPad'inizde yüklü değilse seçeneğe tıkladığınızda uygulama mağazasına yönlendirilirsiniz.
Freshcaller'ı etkinleştirmediyseniz telefonunuzun yerel çeviricisine yönlendirileceksiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız