Örnek Kullanım Senaryosu - Asana'da bir kullanıcıyı İş Akışı Otomasyonundan bir ekibe nasıl eklenir.
İşte Orchestration uygulamasının kullanımını göstermek için örnek bir iş akışı, İş Akışı Otomasyonu aracılığıyla bir kullanıcıyı bir ekibe eklemek için kullanılan.
Adım 1:
Hizmet İsteği yapıldığında bir Olay oluşturun. Ardından, hizmet isteğinin Asana için mi yapıldığını kontrol etmek için bir koşul düğümü ekleyin.
Adım 2:
Eylem "Adıyla İş Alanı Al" işleminden İş Alanı Kimliği'ni (gid) alın.
Adım 3:
Uygulama düğümünü ekleyin ve eylem olarak "Adıyla Bir Organizasyondaki Ekip Al" seçin. İşlem önceki adımdan gelen çıktı olan "workspace_gid" olarak ve ekip adını vererek giriş yapın.
Adım 4:
"Bir Ekibe Kullanıcı Ekle" eylemini ekleyin ve takım_gid için önceki adımın çıktısı olan (ekibin gid'i) değeri girin. Kullanıcıyı da "requested for" olarak belirtin.
Adım 5:
Durum kodunu kontrol etmek için bir koşul düğümü ekleyin ve son olarak talebe bir not ekleyin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız