Slack Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Senaryosu - Büyük Olay Yanıtı

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 21 Şbt şunda: 1:57 AM

Anlık olarak bir Kanal oluşturun ve Büyük Bir Olay Biletine Slack Konuşma Geçmişini Ekleyin.


Büyük Olaylar işletmenizin çalışmasını sürdüren hizmetlere kesintilere ve aksaklıklara neden olabilir. Bu nedenle, böyle Olayların çözüm süresini en aza indirmek önemlidir. İşbirliği burada kritik bir rol oynar ve doğru kişilerin olayı çözmek için çalışmasını sağlamak hayati öneme sahiptir. 


İşte Slack Orchestration   uygulamasının kullanımını otomatikleştirmek için özel bir Slack kanalı oluşturmayı, doğru kişileri dahil etmeyi ve olay çözüldüğünde bu Slack konuşmasının geçmişini Bilet ile iliştirmeyi gösteren örnek bir iş akışı: 


Bu Kullanım Durumu 2 iş akışını gerektirir: 

  1. İlk iş akışı, bir Olay oluşturulduğunda tetiklenecek ve hemen olayı çözmeye başlayabilmeleri için ilgili kişileri içeren bir Slack kanalı oluşturacak ve onlara ekleyecektir.


İş Akışı 1 için Yapılandırmalar: 

  1. Bir Olay oluşturulduğunda Etkinliği oluşturun. 

  2. Ardından, olayın Büyük Bir Olay olduğundan emin olmak için koşulu ekleyin. 

  3. Ardından, aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Düğümünü içeri çekebilirsiniz:
            Uygulama Adı
    : Slack - Orch

        Uygulama Eylemi: Kanal Oluştur


Girişleri yapılandırırken dikkat edilmesi gereken notlar: 

  • Kanal adını belirlemek için yer tutucular olarak Bilet Kimliği'ni belirlemek için Bilet Kimliği'ni Slack kanal adı için kabul edilebilir bir formata dönüştürmek için likit şablonlarını kullanmamız gerekiyor. Kanal adları yalnızca küçük harfli harfleri, rakamları, kısa çizgileri, noktaları ve alt çizgileri içerebilir ve en fazla 80 karakter olabilir.

  • Bu kullanım durumunda, Bilet Kimliğini kanal oluşturulurken gereken uygun formata dönüştürmek için likit şablonları kullanıyoruz.


Örneğin, kanal adı için bir yer tutucu şöyle olacaktır: {{ticket.id | downcase}}. 



  1. Durum kodu kontrolü kullanarak eylemi doğrulama 

  2. Kanal oluşturma onaylandıysa, Slack kanal kimliğini yeni oluşturulan "Slack Kanal Kimliği" alanına kaydedebiliriz. Bu alan hem Temsilciler için hem de Talep Edenler için gerekliliği olmayan bir alan olduğu için, bu alanı gizlemek için bir iş kuralı kullanmanız tavsiye edilir. 




  1. Son olarak, kullanıcıları kanala eklemek için aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Düğümünü içeri çekebilirsiniz:
            Uygulama Adı
    : Slack - Orch

        Uygulama Eylemi: E-Posta ile Kullanıcıyı Kanala Ekle


Girişleri yapılandırırken dikkat edilmesi gereken notlar: 

E-posta: Kullanıcı e-postalarının virgülle ayrılmış bir listesi. En fazla 1000 kullanıcı listelenebilir. Bu e-posta listesi, talep eden, temsilci, yeni okuyucu düğümü aracılığıyla özel bir nesne vb. tarafından alınabilir. 



  1. Son olarak, kullanıcıların kanala başarıyla eklenip eklenmediğini doğrulamak için bir durum düğümü eklenir ve bir bilet üzerine genel bir not eklemek için bir eylem düğümü eklenir.


2. İkinci iş akışı, olayın çözülen duruma ayarlandığında tetiklenecek ve kanalın konuşma geçmişini bilet ile ilişkilendirecek ve ardından kanalı arşivleyecektir. 



İş Akışı Yapılandırmaları: 2

  1. Olayın çözüldüğünde Etkinliği oluşturun. 

  2. Ardından, büyük bir olay olduğundan emin olmak için bir koşulu ekleyin. 

  3. Daha sonra, aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan App Düğümünü içeri çekebilirsiniz:

Uygulama Adı: Slack - Orch

Uygulama Eylemi: Konuşma Geçmişini Bilet Notuna Ekleyin 

Girişleri yapılandırırken dikkat edilmesi gereken notlar: 

  • Kanal: İçeriğe eklemek için uygun yer tutucusunu seçin ve bunlar uygun verilere dönüştürülür (İlk iş akışı içindeki kanal oluşturma eyleminde saklanan bilet alanı verisine başvuru, saklanan numara oluşturmak için '{{ticket.original_id}}' yer tutucusunu kullanın). 

  • Freshservice_ticket_id: Biletin benzersiz kimliği. Mevcut bilet kimliğinin sayısal bölümüne başvurmak için '{{ticket.original_id}}' yer tutucusunu kullanın. 

  • Attachment_note: Ek ile birlikte eklenmesi gereken bilet notunun içeriği.  

  • Is_private_note: Bilet notunun özel olup olmadığını belirtir (true veya false). 



  1. Son olarak, eylemin konuşma geçmişi belgesini bilet notuna başarıyla eklediğinden emin olmak için temel durum kodu kontrolleri içeren bir durum düğümü eklenir. 

  2. Durum düğümü eklemenizin ardından, aşağıdaki yapılandırmalara sahip bir App Eylem düğümünü ekleyebilirsiniz: 

Uygulama Adı: Slack - Orch

Uygulama Eylemi: Kanalı Arşivle


  1. Ve ardından bir onay mesajı ile birlikte bilet üzerinde genel bir not oluşturmak için bir eylem düğümü eklenir. 


Ticket



Konuşma Raporu 









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız