Zoom Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Senaryosu - Büyük Olay Yanıtı

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 21 Şbt şunda: 1:59 AM

Uçuş sırasında bir kanal oluşturun ve ona anında bir Zoom toplantı bağlantısı ekleyin. 

Büyük Olaylar, işletmenizi ayakta tutan hizmetlere kesintiler ve aksaklıklar getirebilir. Bu nedenle, böyle Olayların çözüm süresini en aza indirmek önemlidir. İşbirliği burada kritik bir rol oynar ve Olayı çözmek için doğru insanları bir araya getirmek kritiktir. 


İş Akışı Genel Bakışı

Bu örnek iş akışı, Slack ve Zoom Orchestration  uygulamalarının kullanımını birleştirerek bir olay için ayrılmış bir Slack kanalı oluşturmayı otomatikleştirmek, doğru kişileri döngüye almak, bir Zoom toplantısı oluşturmak ve toplantı bağlantısını yeni oluşturulan Slack kanalına göndermeyi içerir. 


Bu iş akışı, bir Olay oluşturulduğunda tetiklenecek ve olay bileti kimliği (örneğin inc-999) ile bir Slack kanalı oluşturacak, ilgili kişileri ekleyecek ve böylece olayın anında Zoom toplantısının çözümü üzerinde çalışmaya başlayabilecekler. Yeni Slack kanalına bu toplantı bağlantısı gönderilecektir. 


İş Akışı için Yapılandırmalar: 

  1. Olay oluşturulduğunda Etkinliği Oluşturun. 

  2. Ardından, olayın Büyük Bir Olay olduğundan emin olmak için koşulu izleyin. 

  3. Aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan Uygulama Düğümü'nü ekleyebilirsiniz:

        Uygulama Adı: Slack - Orch

        Uygulama Eylemi: Kanal Oluştur 


Girişleri Yapılandırırken Dikkat Edilmesi Gereken Notlar: 

Yer tutucu olarak Bilet Kimliğini belirtmek için, kimlikleri Slack kanal adı kabul edilebilir bir formata dönüştürmek için sıvı şablonları kullanmamız gerekiyor. Kanal adları yalnızca küçük harf, rakam, tire, nokta ve alt çizgi içerebilir ve yalnızca 80 karakter veya daha az olabilir. 


Sıvı şablonları, bu kullanım durumunda Bilet Kimliğini uygun formata dönüştürmek için kullanılır; bu format, Slack için kanal oluşturma sırasında gereklidir. 


Örneğin, kanal adı için bir yer tutucu şöyle olacaktır: {{ticket.id | downcase}}. 


  1. Kanal oluşturulduğunda, Slack kanal kimliğini yeni oluşturulan 'Slack Kanal Kimliği' adlı form alanına kaydediyoruz. Bu alan hem Temsilciler hem de İstekliler için gerekli olmadığından, bu alanı gizlemek için bir iş kuralı kullanmanız önerilir.


  1. Kullanıcıları kanala eklemek için aşağıdaki yapılandırmalara sahip olan Uygulama Düğümü'nü ekleyin: 

        Uygulama Adı: Slack - Orch

        Uygulama Eylemi: E-Posta ile kullanıcıyı kanala ekle


Girişleri Yapılandırırken Dikkat Edilmesi Gereken Notlar: 

email: Kullanıcı e-postalarının virgülle ayrılmış bir listesi. En fazla 1000 kullanıcı listelenebilir. Bu e-posta listesi, talep eden kişiden, temsilciden, okuyucu düğümleri aracılığıyla özel bir nesneden vb. elde edilebilir.


  1. Talep eden kişinin ve temsilcinin kanala başarıyla eklenip eklenmediğini doğrulamak için bir koşul düğümü eklenir ve bilet üzerine bir kamu notu eklemek için bir eylem düğümü eklenir. 

  2. Kanalın temsilci ve talep eden kişi tarafından eklenmesi durumunda, olayın çözümü için temsilci ve talep eden kişi arasında anında bir Zoom toplantısı oluşturmaya devam edeceğiz. 

  3. Bir Zoom toplantısı oluşturmak için, Zoom'daki toplantının sunucusu olacak temsilcinin Zoom kullanıcı kimliğine ihtiyacımız olacak. Bunun için şu yapılandırmalara sahip olan Uygulama Düğümü'nü ekleriz: 

        Uygulama Adı: Zoom - Orch

        Uygulama Eylemi: E-Posta ile kullanıcı detaylarını al


Girişleri Yapılandırırken Dikkat Edilmesi Gereken Notlar:  

email - Olaya atanmış olan temsilcinin e-posta kimliği için yer tutucu.


9. Adım 8'e yanıt olarak, Zoom'da temsilcinin kullanıcı kimliğini alacağız. Ardından, şu yapılandırmalara sahip olan bir Uygulama düğümü çekerek anında bir Zoom toplantısı oluşturmaya devam edeceğiz: 

        Uygulama Adı: Zoom - Orch

        Uygulama Eylemi: Toplantı oluştur


Girişleri Yapılandırırken Dikkat Edilmesi Gereken Notlar: 

  • user_id - Bu, Zoom'da kullanıcı kimliğidir ve bu kullanıcı toplantının sunucusu olacaktır. Freshservice'teki bilet temsilcisi aynı e-posta kimliği ile Zoom hesabınızda da bir kullanıcı olarak bulunmalıdır. Adım 8'in yanıtından gelen yer tutucu, kullanıcı kimliğini ayarlamak için kullanılır.  
  • topic - Oluşturulan olayın konusu için yer tutucu 
  • meeting_type - '1' olarak sabitlenmiştir ve bu, anında bir toplantı olduğunu gösterir. 




10. Toplantı oluşturulduktan sonra, şimdi oluşturduğumuz Slack kanalına katılma URL'sini göndereceğiz. Bu işlem için şu yapılandırmalara sahip olan bir Uygulama Düğümü çekiyoruz: 

Uygulama Adı: Slack - Orch

Uygulama Eylemi: Mesaj gönder


Girişleri Yapılandırırken Dikkat Edilmesi Gereken Notlar: 

  • channel- Adım 3'te oluşturulan Slack kanalı için yer tutucu, bu yer tutucu Adım 3'te tanımlanan uygulama düğümünün yanıtında bulunur. 
  • text - Bu, Slack kanalına gönderilecek mesajdır. Bu mesajı oluşturmak için Adım 9'da oluşturulan "Toplantı Oluştur" uygulama düğümünün yanıtından gelen yer tutucuyu ve sabitlenmiş bir mesajı kullanacağız. 













Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız