Özel Akışların diğer sohbet robotlarından farkı nedir?
Tüm sorular bir bot tarafından yanıtlanamaz ve bazen temsilci müdahalesi çok önemlidir. Özel Akışlar, çözümü hızlandırmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için konuşmayı temsilciye devredecektir. Kullanıcıdan yanıtı iki kez yeniden ifade etmesini isteyecek ve bot, sohbeti otomatik olarak bir ekip üyesine aktaracaktır.
Özel Akışlarınızı Tasarlayın
Sohbet robotları >> Özel Akışlar >> Akışları Yönetin
Yeni Özel Akış'a tıklayın.
Özel Akışınıza anlamlı bir başlık ekleyerek başlayın. Ekibinizin botun amacını kolayca anlayabilmesi için botunuzun hedefini doğru bir şekilde tanımlayan bir başlık eklemelisiniz.
Bot görüşmenizi başlatmak için bir karşılama mesajı ekleyin. Karşılama mesajı, ziyaretçilerinizin alacağı ilk mesajdır. Ziyaretçilerinizin seçebilecekleri birden çok yanıt seçeneği ekleyerek yanıt vermelerini kolaylaştırabilirsiniz.
Ardından, ziyaretçilerinizin seçebileceği hızlı yanıt düğmelerini ekleyin. (Bunu soldaki küçük '+' simgesine tıklayarak ve Yanıt> Hızlı Yanıtlar'ı seçerek yapabilirsiniz.)
Bot akışınızı ziyaretçilerinizin kim olduğuna göre kişiselleştirin
Şimdi, potansiyel müşterileri yanıtlarına göre farklı bir bot akışı aracılığıyla yönlendirebilirsiniz. Her yanıtlama düğmesinin yanındaki açılır menüye tıklayın ve yeni bir adım oluşturun. Her yeni adıma açık, açıklayıcı bir ad verin, böylece daha sonra kolayca tanımlanabilir.
Seçim tercihlerinizin üstüne tıklayarak sağ tarafta açılan menüden hızlı yanıtlara ulaşabilirsiniz. Hızlı yanıtlardan seçilen yanıta göre yönlendirilecek mesajı seçebilirsiniz.
Aşağı ok işaretine tıklayarak mesaj metnine ulaşabilirsiniz Mesaj içeriğine dilediğiniz metni yazabilirsiniz.
Takip eylemleri ekleyin ve görüşmedeki döngüyü kapatın
Şimşek simgesi, bir takip eylemi eklemenize izin verirken, dal simgesi mevcut adımla yeni bir adımı bağlamanıza izin verir.
Konuşmayı bir kullanıcıya veya gruba atayabilir, çözüldü olarak işaretleyebilir yada takviminizi paylaşabilirsiniz. Eğer Freshchat ve Freshdesk entegrasyonunuz varsa konuşmayı ticket olarak Freshdesk'te otomatik olarak açabilirsiniz.
Canlı Ayarla butonuna basılır ve özel akışlar çalışmaya başlamış olur.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız