Freshchat'te web widget'ı nasıl yapılandırılır

Şu tarihte değiştirildi Prş, 3 Ağu, 2023 şunda: 9:33 AM

Web widget'ı ve "konuşmalar widget'ı" aynı Freshchat widget'ını ifade eder ve birbirinin yerine kullanılabilir.


Freshchat birden fazla widget oluşturmanıza ve dağıtmanıza olanak tanır. Bu, müşterilerinize kişiselleştirilmiş destek sunmanızı sağlar.


Örneğin, 'ürün listeleme' sayfanızdaki destek deneyiminin sipariş takip sayfanızdakinden farklı olması gerekebilir. Benzer şekilde, birden fazla marka işletiyorsanız, her biri için destek deneyiminin benzersiz olması gerekir.


Birden fazla widget ile müşteriler farklı sayfalarda o anki ihtiyaçlarına göre uyarlanmış benzersiz deneyimler yaşayabilir. Freshchat'te birden fazla widget'ın nasıl kurulacağına ve yönetileceğine bakalım.


Plan bazlı kullanılabilirlik

Aşağıdaki özellikler Büyüme planı ve üzerinde mevcuttur: 


Birden fazla widget

SSS

Markayı gizle

Diğer tüm konuşma widget'ı özellikleri tüm planlarda mevcuttur.



Widget oluşturma:




Yeni bir widget oluşturmak için 'Yeni widget' düğmesine tıklayın ve talimatları izleyin.







Her bir widget'ın yanındaki 'seçenekler' düğmesine tıklayarak bir widget'ı klonlamayı veya silmeyi seçebilirsiniz.







Widget'a Konular ve SSS kategorileri ekleme:


Bir widget oluşturduktan / varsayılan widget'ı seçtikten sonra, şimdi aynısını yapılandırmayı seçebilirsiniz. İlk adım, konuları ve SSS kategorilerini içeren widget'ın ana içeriğini yapılandırmaktır.




Seçtiğiniz widget'a tıklayın > İçerik sekmesi 

Artık widget için Konular ve SSS kategorileri ekleyebilir/kaldırabilirsiniz. Ayrıca bunların sırasını da değiştirebilirsiniz.

Web widget'ı için konuları yönetmek veya konular hakkında daha fazla bilgi edinmek için Freshchat'te Konular Nedir bölümüne göz atın.

SSS kategorilerini ve makalelerini nasıl yöneteceğinizi öğrenmek için SSS nasıl oluşturulur?




Widget'ınızı özelleştirin:


Widget'ınızı 'Görünüm' sekmesi altında özelleştirebilirsiniz. Widget'ınızdaki markayı, konumunu ve davranışını değiştirebilirsiniz.


a) Markayı değiştirin:


Marka tasarımınız, web widget'ınız da dahil olmak üzere her müşteri temas noktasına yansımalıdır. Bu sayfada widget'ınızın görünümünü ve hissini özelleştirebilirsiniz. 'Görünüm' sekmesinde, aşağıdakileri düzenlemek için 'Marka' üzerine tıklayın:




Marka logosu

Karşılama mesajı ve alt mesaj (İsteğe bağlı)

Konuşma kartı başlık mesajı

SSS başlık mesajı

Marka rengi (Widget teması) : Düz / Degrade

Düğme rengi

Widget başlatıcı rengi

Sohbet arka plan deseni



b) Pozisyon/davranış değişikliği:


Aşağıdakileri düzenlemek için 'Konum ve davranış' sekmesine tıklayın:


Messenger Görünürlüğü: Messenger Görünürlüğü seçeneği ile görünür kalmasını, gizlenmesini veya yalnızca çalışma saatleriniz içinde (Varsayılan Çalışma Saatleri) görünür olmasını sağlayabilirsiniz. Sağ tarafta tüm yapılandırmalarınızın bir önizlemesini görebilirsiniz.


Widget başlatıcı türü: Metin veya özel bir simge olarak ayarlanabilir


Boyut Varsayılan (Geniş) / Kompakt


Pozisyon: Sol Alt / Sağ Alt


Widget için piksel cinsinden Konum Ofseti


Freshworks markasını gizleme (yalnızca ücretli planlarda mevcuttur)



Web widget'ı için gelişmiş yapılandırmalar:


Web widget'ı için aşağıdaki eylemleri özelleştirmek için 'Tercihler' sekmesine tıklayın.




Güvenilir URL'ler: Güvenilir URL'ler, web widget'ınızın Freshchat'ten nereye yükleneceğini seçmenizi sağlar. Güvenilir URL'ler ile, widget'ınızın yalnızca güvendiğiniz belirli URL'lerde yüklenmesini sağlayabilirsiniz.


Yazma göstergesi: Yazma göstergeleri, müşterileriniz için bir temsilci yazma göstergesi gösterecektir.


Tarayıcı bildirimi: Bunu açık konuma getirin ve müşterileriniz bir mesaj aldığında tarayıcı bildirim sesleri duyun.


Bildirim sesi: Bunu açık konuma getirin ve müşterileriniz bir mesaj aldığında bildirim seslerini çalın.


Müşterilerin dosya eklemesine izin ver: Bunu açık olarak değiştirin ve müşterilerinizin ek olarak dosya göndermesine izin verin.


Çözülen konuşma geçmişini gizle: Bu işaret, çözülen konuşmalar için konuşma geçmişini gizleyecektir.



Yerleştirme sayfası:


Widget'ı müşterileriniz için etkinleştirmek için, kodunu web sitenize yerleştirmeniz gerekir. 

Benzersiz kod parçacığınıza erişmek için 'Göm' sekmesine tıklayın.

Kod parçacığını web sitenizde Freshchat web widget'ınızın görünmesini istediğiniz her sayfaya yapıştırın.

Kullanıcı özellikleri ve bot sohbet özellikleri için kodu da bu sayfadan alabilirsiniz. 

Bot görüşmesi özellikleri için, lütfen kodu oluşturmadan önce konu eşlemelerini kaydedin. 



Bot eşleme:

Widget listesi sayfasından konuları botlara sorunsuz bir şekilde bağlayabilirsiniz. Ayrıca konular sayfasından gelişmiş seçenekleri yapılandırabilirsiniz. Bu eşleme tüm widget'lar için geçerlidir.















































































Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız