Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin:
Bazen müşterileriniz ve ziyaretçileriniz siz onlara yanıt verene kadar web sitenizden/uygulamanızdan ayrılabilirler. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime geçebilir ve bir eylemi tamamlamak için geri dönmelerini isteyebilirsiniz.
E-posta bildirimleri nasıl kurulur?
Yönetici > Hesap Ayarları > E-posta Yapılandırması'na gidin
Kullanıcıları e-posta ile bilgilendir geçişini etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın
E-posta yalnızca belirtilen süre içinde okunmamışsa gönderilecektir
Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıtla' e-posta kimliği verin
Ayrıca, Freshchat hesabınıza eklenmeyen, sizin veya ekip üyelerinizin dışında ek gelen/cevap e-posta adresleri de ekleyebilirsiniz
DKIM yapılandırması ile bir müşteriyle iletişiminizin kimliğini bile doğrulayabilirsiniz
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız