Freshchat E-posta bildirimleri

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 7 Ağu, 2023 şunda: 4:06 AM

Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin:


Bazen müşterileriniz ve ziyaretçileriniz siz onlara yanıt verene kadar web sitenizden/uygulamanızdan ayrılabilirler. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime geçebilir ve bir eylemi tamamlamak için geri dönmelerini isteyebilirsiniz.



E-posta bildirimleri nasıl kurulur?


Yönetici > Hesap Ayarları > E-posta Yapılandırması'na gidin


Kullanıcıları e-posta ile bilgilendir geçişini etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın


E-posta yalnızca belirtilen süre içinde okunmamışsa gönderilecektir


Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıtla' e-posta kimliği verin


Ayrıca, Freshchat hesabınıza eklenmeyen, sizin veya ekip üyelerinizin dışında ek gelen/cevap e-posta adresleri de ekleyebilirsiniz


DKIM yapılandırması ile bir müşteriyle iletişiminizin kimliğini bile doğrulayabilirsiniz












Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız