Her işletmenin kendine özgü satış, hizmet ve pazarlama süreçleri vardır, bu nedenle Zoho CRM, ürünü iş gereksinimlerinize uyacak şekilde özelleştirmenize olanak tanır. Bir yönetici olarak, bu tür gereksinimleri belirleyip listelemeniz ve ürünü bunları mümkün olan en iyi şekilde karşılayacak şekilde uyarlamanız önemlidir. Özel modüller oluşturmak, önceliğinize göre modülleri düzenlemek, tercihinize göre yeniden sıralamak, bir kaydın ilgili listesine ayrıntılar eklemek veya listeden ayrıntıları çıkarmak, kayıtlar için özel görünümler oluşturmak, yeni bölüm eklemek gibi hesabı özelleştireceğiniz çeşitli düzeyler vardır. ek bilgileri ve daha fazlasını yakalamak için modüllerde. Ve en heyecan verici kısım, bu harika değişiklikleri herhangi bir kod yazmadan yapabilmeniz, sadece kullanımı kolay özelleştirme araçlarımızı kullanmanız yeterli.
Modülleri Özelleştirin:
Özel alanlar ekleyerek, yeni bölümler ekleyerek, alan izinlerini ayarlayarak ve alan özelliklerini düzenleyerek ve daha fazlasını yaparak yeni bir modül oluşturun veya mevcut bir modülü düzenleyin. Özel bir modül oluşturmayla ilgili adımlar şunlardır:
1) Mevcut bir modülü düzenliyorsanız düzeni adlandırma veya yeniden adlandırma
2) Gerekli alanları yeni Alanlar tepsisinden düzene sürükleyip bırakma
3) Ayarlar simgesinden Alan Özelliklerini düzenleme ve alanlar için izinleri ayarlama. Çöp Kutusu simgesini kullanarak düzenden alanları kaldırma
4) Eğitim ayrıntıları ve profesyonel ayrıntılar gibi farklı bilgi türleri arasında ayrım yapmak için yeni bölüm ekleme
5) Bir bölüm için tek sütun düzeni ile iki sütun düzeni arasında geçiş yapma. Yeniden düzenlemek için bölümleri hareket ettirin
6) Farklı kullanıcı profilleri için Modül iznini ayarlama
7) Sonlandırmadan önce modül düzenini önizleme
Modülleri Düzenleyin:
Kullanım sıranıza ve tercihinize göre modülleri sürükleyip bırakarak yeniden sıralayın. Görüntülemek istemediğiniz modülleri gizleyin, seçili olmayan tüm sekmeler tüm kullanıcılardan gizlenecektir.
Bir kaydın ayrıntılar sayfasını özelleştirme:
Her modüldeki kayıtlar için Ekler, Açık Etkinlikler, Kapalı Etkinlikler vb. İlgili Listelerin sırasını değiştirin. Kuruluşun iş gereksinimlerine göre ilgili listelerden bazılarını gösterin veya gizleyin. Ayrıca, yalnızca ihtiyacınız olan ayrıntıları görüntülemek için ilgili liste sütunlarını özelleştirin.
Modül görünümlerini özelleştirme:
Kayıtları tercihinize göre sıralayarak, kategorilere ayırarak ve önceliklendirerek görüntüleme şeklinizi özelleştirin. Üç farklı seçenek arasından seçim yapın:
Liste Görünümü - Kayıtları sıralı bir şekilde görüntüleyin veya önceden tanımlanmış bir ölçüt seçerek veya gereksinime göre ölçütleri özelleştirerek filtreleyin
Kanban Görünümü - Kayıtları farklı sütunlar altında organize bir şekilde görüntülemek için kategorilere ayırarak kart tabanlı bir görünüm oluşturun.
Kanvas Görünüm - Kayıt görünümünü kişiselleştirmek için size sayısız seçenek sunan tasarım araçlarını kullanarak önceden tanımlanmış şablonları kullanın veya kendi tuvalinizi tasarlayın.
Sayfa Düzenini Özelleştir:
Sayfa düzenleri yardımıyla farklı kullanıcılar için bir kayıt sayfasındaki içeriği özelleştirin. Bir kaydın ayrıntı sayfasında eylemler, alanlar ve bölümler eklemek, kaldırmak veya yeniden sıralamak için sayfa düzeni düzenleyicisini kullanın. Ayrıca, girilen alan değerlerine göre neyin görüntüleneceğini yönetmek için koşullu düzeni kullanarak düzeninizi tamamen dinamik hale getirin.
Doğrulama Kuralı:
Bir kullanıcının bir kayda girdiği verilerin, kullanıcının kaydı kaydetmeden önce belirttiğiniz standartlarla eşleştiğini doğrulamak için doğrulama kuralları belirleyin. Doğrulama kuralı, alanlardaki verileri değerlendirecek ve değeri true veya false şeklinde döndürecektir. Ayrıca, koşul doğru veya yanlış olduğunda kullanıcıya uyarı mesajının görüntülenip görüntülenmeyeceğini de seçin.
Alt Form:
Birden çok satır öğesini birincil forma dahil etmek için ikincil formu veya tabloyu sürükleyip bırakın. Düzende ayrı bir bölüm olarak ek bilgiler eklemek için düzen içinde bir alt form kullanın.
Özel düğmeler ve bağlantılar:
CRM verilerinizi, özel bağlantılar yardımıyla harici URL'ler, üçüncü taraf uygulamaları veya diğer arka uç hizmetleri ile bağlayın. Kullanıcıların doğrudan CRM içinden diğer web sayfalarına veya uygulamalara erişmesini sağlamak için özel düğmeleri kullanın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız