Genel Bakış
Kullanıcılar ve Anlaşmalar Üzerinde İşlemler Gerçekleştirme
Açıklama
Orchestration uygulamaları, iş akışlarını kullanarak çeşitli sistemler ve uygulamalar arasında uzanan tekrarlanabilir görevleri ve eylemleri otomatikleştirmenize olanak tanır.
Belge Yönetimi
1. Anlaşma Oluştur
2. Anlaşmayı Güncelle
3. Anlaşma Durumunu Güncelle
4. Kimliğe Göre Anlaşma Al
5. İsimle Anlaşma Arama
6. Anlaşmayı FS Bilet Notuna Ekleyin
7. Ek Olarak Anlaşma İçeren Bilet Oluştur
Kullanıcı Yönetimi
1. Kimliğe Göre Kullanıcı Al
2. E-posta ile Kullanıcı Arama
3. Kullanıcı Oluştur
4. Kullanıcıyı Güncelle
5.Kullanıcıyı Etkinleştir/Devre Dışı Bırak
Önkoşullar
Kimlik doğrulama işlemine başlamak için bir API anahtarına ihtiyacınız var. Aşağıda Adobe Sign hesabından nasıl alınacağı gösterilmiştir.
Uygulama Kurulum Parametresi
Orchestration Merkezi'nde uygulamayı kurmak ve kimlik doğrulamak için aşağıdaki girişler sağlanmalıdır:
Yapılandırma Adı - Adobe Sign ile bağlantı kurduğunuz hesabı tanımlamak için bağlantınıza bir ad verin.
API Anahtarı - Yukarıda belirtildiği gibi Adobe Sign hesabından alın.
Adobe Sign kullanarak Freshservice bilet işlemlerini gerçekleştirmek için aşağıdaki parametreler gereklidir.
Freshservice Alanı - Freshservice kiracınızın alanı. Örnek: demo.freshservice.com
Freshservice API Anahtarı - Freshservice kiracınıza giriş yapın. Profil simgenize tıklayın, ardından sağ taraftaki "Profil Ayarları" üzerine tıklayın; "API Anahtarınız" altında, captcha'yı tamamlayın ve API anahtarınızı kopyalayın.
Aşağıdaki GIF, uygulama kurulum parametrelerinin nasıl alındığını göstermektedir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız