Self servis widget'ınızı özelleştirme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 4 Ağu, 2023 şunda: 6:50 AM

Marka tasarımınız çok önemlidir. Müşterilerinize sizinle ilgili çok şey aktarır. Muhtemelen marka tasarımınız için çok fazla zaman ve çaba harcadınız. Bu marka tasarımı doğal olarak müşterilerinize sunduğunuz tüm destek kanallarına yayılmalıdır ve aynı şeyi self servis widget'ı ile de yapabilirsiniz. Widget'larınızı özelleştirmeye özelleştir menüsünden başlayabilirsiniz. Açılır menüden self servis widget'ını seçtiğinizde bu sayfada dört bölüm göreceksiniz:


Genel:

Widget'ınızın görünümünü ve hissini bu sayfada özelleştirebilirsiniz:



* Başlık ve Alt Başlık altında botunuza bir isim ve marka mesajı verin


* Widget'ınız için bir tema rengi seçin. Metin net değilse, metin rengini ters çevirmeyi seçebilirsiniz.


* Bir arka plan deseni seçin ve botunuz için bir avatar simgesi ayarlayın. Bot avatarının Önerilen              boyutu 25x25 pikseldir


Konum ve Davranış:

Widget'ın web sayfanızdaki/destek portalınızdaki yerleşimini özelleştirin






Widget konumu: Botu sayfanızın sol alt veya sağ alt kısmına konumlandırabilirsiniz


Widget bildirimlerini ayarlayın: Botta bir yanıt/güncelleme olduğunda bir bildirim sesini ve tarayıcı bildirimini açıp kapatmayı seçebilirsiniz



Eylem sonrası temsilci çözümü: 


Botunuz görüşmeyi bir temsilciye zarif bir şekilde devrettiğinde ve temsilciniz görüşmeyi çözdükten sonra, bir çözüm mesajı göstermek veya bir bot akışını tetiklemek arasında seçim yapabilirsiniz.






Özel CSS:


Mevcut widget özelleştirme seçeneklerinden memnun değilseniz, bu ekrandan özel CSS uygulayarak bir adım daha ileri gidebilirsiniz. Diğer CSS özelliklerinin yanı sıra yazı tipini, yazı tipi boyutunu değiştirebilir, üstbilgi ve altbilgi öğelerini düzenleyebilirsiniz.




NOT:

Botu özelleştirmeyi tamamladıktan sonra kaydet'e tıkladığınızdan emin olun. Self servis widget'ını web sitenize veya ürününüze zaten yerleştirdiyseniz, kaydet'e tıklamak botun görünümünü ve davranışını otomatik olarak güncelleyecektir.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız