Marka tasarımınız çok önemlidir. Müşterilerinize sizinle ilgili çok şey aktarır. Muhtemelen marka tasarımınız için çok fazla zaman ve çaba harcadınız. Bu marka tasarımı doğal olarak müşterilerinize sunduğunuz tüm destek kanallarına yayılmalıdır ve aynı şeyi self servis widget'ı ile de yapabilirsiniz. Widget'larınızı özelleştirmeye özelleştir menüsünden başlayabilirsiniz. Açılır menüden self servis widget'ını seçtiğinizde bu sayfada dört bölüm göreceksiniz:
Genel:
Widget'ınızın görünümünü ve hissini bu sayfada özelleştirebilirsiniz:
* Başlık ve Alt Başlık altında botunuza bir isim ve marka mesajı verin
* Widget'ınız için bir tema rengi seçin. Metin net değilse, metin rengini ters çevirmeyi seçebilirsiniz.
* Bir arka plan deseni seçin ve botunuz için bir avatar simgesi ayarlayın. Bot avatarının Önerilen boyutu 25x25 pikseldir
Konum ve Davranış:
Widget'ın web sayfanızdaki/destek portalınızdaki yerleşimini özelleştirin
Widget konumu: Botu sayfanızın sol alt veya sağ alt kısmına konumlandırabilirsiniz
Widget bildirimlerini ayarlayın: Botta bir yanıt/güncelleme olduğunda bir bildirim sesini ve tarayıcı bildirimini açıp kapatmayı seçebilirsiniz
Eylem sonrası temsilci çözümü:
Botunuz görüşmeyi bir temsilciye zarif bir şekilde devrettiğinde ve temsilciniz görüşmeyi çözdükten sonra, bir çözüm mesajı göstermek veya bir bot akışını tetiklemek arasında seçim yapabilirsiniz.
Özel CSS:
Mevcut widget özelleştirme seçeneklerinden memnun değilseniz, bu ekrandan özel CSS uygulayarak bir adım daha ileri gidebilirsiniz. Diğer CSS özelliklerinin yanı sıra yazı tipini, yazı tipi boyutunu değiştirebilir, üstbilgi ve altbilgi öğelerini düzenleyebilirsiniz.
NOT:
Botu özelleştirmeyi tamamladıktan sonra kaydet'e tıkladığınızdan emin olun. Self servis widget'ını web sitenize veya ürününüze zaten yerleştirdiyseniz, kaydet'e tıklamak botun görünümünü ve davranışını otomatik olarak güncelleyecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız