Freshchat'i web uygulamanıza birkaç dakika içinde yükleyebilir ve web sitenizdeki oturum açmış kullanıcılarla iletişim kurmaya başlayabilirsiniz.
Web uygulamanızda oturum açmış kullanıcıların kullanıcı görüşmelerini, farklı bir cihaz veya tarayıcıdan her görüşme başlattıklarında geri yükleyebilirsiniz.
Bunu yapmak için, her kullanıcı için benzersiz bir harici kimlik ayarlamanız ve kimliği geri yüklemeniz gerekir.
Oturum açmış kullanıcıları belirlemek ve tarayıcılar ve cihazlar arasında görüşmeleri geri yüklemek için aşağıdaki kod parçacığını kullanın.
<!--Body-->function initFreshChat() { window.fcWidget.init({ token: "WEB_CHAT_TOKEN", host: "WEB_CHAT_URL", externalId: '1234567', restoredId: restoreId? restoreId : null, onInit: function() { window.fcWidget.on('widget:loaded', function() { window.fcWidget.user.get(function(resp) { var status = resp && resp.status, data = resp && resp.data; if (status !== 200) { window.fcWidget.user.setProperties({ firstName: "John", //user's first name lastName: "Doe", //user's last name email: "john.doe@gmail.com", //user's email address phone: "8668323090", //phone number without country code phoneCountryCode: "+1", // phone's country code plan: "Estate", // user's meta property 1 status: "Active", // user's meta property 2 "Last Payment": "12th August" // user's meta property 3 }); window.fcWidget.on('user:created', function(resp) { var status = resp && resp.status, data = resp && resp.data; if (status === 200) { if (data.restoreId) { // Update restoreId in your database } } }); } }); }); } });}function initialize(i,t){var e;i.getElementById(t)?initFreshChat():((e=i.createElement("script")).id=t,e.async=!0,e.src="WEB_CHAT_URL/js/widget.js",e.onload=initFreshChat,i.head.appendChild(e))}function initiateCall(){initialize(document,"freshchat-js-sdk")}window.addEventListener?window.addEventListener("load",initiateCall,!1):window.attachEvent("load",initiateCall,!1);<!--Body-->
External ID - Bu, oturum açmış her kullanıcı için benzersiz olmalıdır. Bu bilgiler sizin tarafınızdan Freshchat'a aktarılmalıdır. Örneğin, bir kullanıcının e-posta kimliği, harici kimliği olabilir.
Restore ID - Bu, oturum açmış bir kullanıcı (web uygulamanızdan) Freshchat'ta ilk kez bir konuşma başlattığında Freshchat tarafından oluşturulur. Geri yükleme kimliği de her kullanıcı için benzersizdir. Bu kimlik, web sitenize, kullanıcı oluşturma geri arama işlevinde Freshchat'tan aktarılacaktır. Bu kimliği veritabanınızda saklamanız gerekir.
Aynı kullanıcı, Freshchat aracılığıyla farklı bir tarayıcı veya uygulamadan bir sonraki görüşme başlattığında, bu Restore ID, kullanıcı görüşmesinin geri yüklenmesi için sizin tarafınızdan Freshchat'a External ID ile birlikte iletilmelidir. Aksi takdirde, yeni / yeni bir tarayıcı oturumunda kullanıcı tarafından başlatılan her konuşma, yeni bir kullanıcı oluşturur ve konuşma geçmişi kaybolur.
Note:1. Yukarıdaki koddaki "Web Sohbet Jetonunu" Ayarlar> Web Messenger'a giderek Freshchat jetonunuzla değiştirin.
2. Kullanıcı değerlerini yer tutucularla değiştirin.
3. Kod parçacığını, web sitenizin her sayfasına Freshchat'in görünmesini istediğiniz yere yapıştırın
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız