Freshchat widget'ını markanızı yansıtacak şekilde özelleştirin

Şu tarihte değiştirildi Prş, 3 Ağu, 2023 şunda: 10:03 AM

Freshchat konuşmaları widget'ını (web messenger) işletmenizin markasını yansıtacak şekilde yeniden markalandırabilir ve markanızı web sitenizde, uygulamanızda veya ürününüzde kullanabilirsiniz.


İşletmenizin logosunu ve adını ekleme:

Yönetici Ayarları > Sohbet widget ayarları'na gidin.

İşletme logonuzu yükleyin, 

İşletmenizin adını ekleyin (bu widget üzerinde görüntülenecektir) 


Alan adı, müşterilerinize gönderilen bildirimlerin bir parçası olacaktır. 


Müşterileriniz bildirimlerinizi almıyorsa, web sitesi alan adından gelen bildirimlere izin vermek için tarayıcılarını güncellemeleri gerekecektir.




Messenger'ınız için bir tema seçme:


Yönetici Ayarları > Web widget'ına gidin.


Freshchat ile birden fazla markanızda ve müşteri desteği sunmak istediğiniz platformlarda stilize ve kişiselleştirilmiş müşteri desteği sunmak için birden fazla widget kurabilirsiniz.


Seçtiğiniz widget'ı seçin ve aşağıdaki öğeleri özelleştirmeye başlayabilirsiniz:


İçerik:


Widget üzerinde görüntülemek istediğiniz farklı Konuları ayarlayın. Widget üzerinde görüntülediğiniz Konuları da yeniden sıralayabilirsiniz.


Widget üzerinde görüntülemek istediğiniz farklı SSS kategorilerini seçin. SSS kategorilerinin görüntülenme sırasını da yeniden düzenleyebilirsiniz.


Görünüş: 


Freshchat konuşmaları widget'ınıza (web messenger) marka logonuzu, karşılama mesajınızı ve alt mesajınızı, konuşma başlığınızı, SSS başlığınızı, marka renklerinizi, messenger başlık stilinizi, arka planınızı, konumunuzu ve boyutunuzu ekleyin.


Messenger Görünürlüğü seçeneği ile görünür, gizli veya yalnızca çalışma saatleriniz içinde (Varsayılan Çalışma Saatleri) görünür olmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca, geçişleri etkinleştirerek Freshworks markasını görüntülemeyi de seçebilirsiniz. Sağ tarafta tüm yapılandırmalarınızın bir önizlemesini görebilirsiniz.









NOT: Messenger Görünürlüğü ilk yanıt süresini, çevrimdışı deneyimi veya başka herhangi bir metriği etkilemez. Şu anda, messenger görünürlüğü ile yalnızca varsayılan iş saati desteklenmektedir. Gruplara göre iş saatleri için geçerli değildir.


Gelişmiş seçenekler:


* Güvenilir URL'leri etkinleştirin: Botunuzun yalnızca güvendiğiniz URL'lerde yükleme yapabilmesini sağlayabilirsiniz.




* Yazma göstergelerini göster: Geçişleri etkinleştirerek yazım göstergesini ve Freshworks markasını da    görüntüleyebilirsiniz.




* Tarayıcı bildirimi: Müşterileriniz için bildirimleri tarayıcı sekmesinde görüntülemeyi de seçebilirsiniz.




* Bildirim sesleri: Müşterileriniz bir bildirim aldıklarında onlara sesli bildirimler göndermeyi de seçebilirsiniz.













Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız